Звідки гроші? Facebook запускає процедуру підтвердження політичної реклами в Україні

Компанія просить користувачів, що запускають рекламу, до 18 березня надати документи на підтвердження особи, і також заповнити інформацію про те, хто оплачує рекламу. Нові правила введені для того, аби покращити захист від зовнішнього втручання у президентські та парламентські вибори 2019 в Україні.

Нові правила опубліковані на офіційній сторінці Facebook Bussines. Соціальна мережа просить користувачів надати наступні документи:

  • посвідчення особи державного зразка;
  • два офіційні документи;
  • нотаріально завірена форма, завантажена зі сторінки facebook.com/id.

«Ми вважаємо, що коли користувач переглядає політичну рекламу у Facebook, він має чітко розуміти, кому вона належить. Щоб підтримати цю прозорість, ми впроваджуємо новий процес авторизації реклами, а також підтвердження особи, застереження «Хто оплатив рекламу», придбання реклами та бібліотека реклами», — пише компанія.

Крім того, Facebook вимагає від тих, хто хоче показувати політичні оголошення, заповнити інформацію у розділі «Хто оплатив рекламу». Для цього потрібно перейти на вкладку «Авторизація» у розділі «Налаштування» сторінки та зв’язати зі сторінкою рекламні облікові записи, які планується використовувати.

Facebook також вимагає від тих, хто хоче публікувати політичну рекламу, заповнити інформацію у розділі «Хто оплатив рекламу»

Вимоги до інформації наступні: назва має бути чітка й повна; не має містити абревіатур та URL-адрес; не має містити текст «Хто оплатив рекламу»; повинна відповідати умовам політики Facebook щодо застережень.

Facebook перевірятиме цю інформацію та може затребувати більше даних. Оплачувати політичну рекламу зможуть лише користувачі з України.

Оплачувати політичну рекламу, націлену на Україну, зможуть лише користувачі з України

Отримані відомості щодо політичної реклами у Facebook будуть зібрані у Бібліотеці реклами.

«Реклама, що містить застереження, відображатиметься в Бібліотеці реклами, а та, що їх не містить і пізніше вважатиметься політичною, також відображатиметься в Бібліотеці реклами. У Бібліотеці реклами також міститиметься інформація щодо продуктивності реклами, зокрема діапазон показів і витрат, а також охоплення за демографічними показниками та розташуванням», — зазначає компанія.

Експерти наголошують на тому, що нові правила суттєво ускладнять роботу українських політиків в соцмережі: адже тепер доведеться оприлюднювати суми грошей, потрачені на рекламу.

Нові правила можуть ускладнити роботу українських політиків в соцмережі: адже тепер доведеться оприлюднювати суми витрачених грошей

«Ймовірно, частина бюджетів перейде з Фейсбука/Інстаграма до Google, який поки що не заморочується процедурами ідентифікації рекламодавців,» – зауважує у своєму пості експерт з інтернет-комунікацій Максим Саваневський.

Максим Саваневський пише про те, що соцмережа вводить такі правила за два тижні до виборів, та зазначає, що, вочевидь, «українські вибори для Facebook нецікаві».

Нагадаємо, у січні компанія Facebook, Inc  попередила про зміни щодо регулювання передвиборчої реклами та протидії фейкам. Мета таких нововведень – попередити зовнішнє втручання у перебіг виборчих кампаній напередодні виборів 2019 року. Вибори цього року відбудуться не тільки в Україні, а й у Європейському Союзі, Індії та Нігерії.

 

Коментарі

data-url="https://netfreedom.org.ua/zvidky-groshi-facebook-zapuskaye-protseduru-pidtverdzhennya-politychnoyi-reklamy-v-ukrayini/" data-title="Звідки гроші? Facebook запускає процедуру підтвердження політичної реклами в Україні">

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.