Заява Єврокомісії: заходи Facebook, Google і Twitter проти фейків дали результат

Жорсткі заходи Facebook, Google і Twitter проти фейків дали результат. Про це йдеться у звіті Єврокомісії, оприлюдненому 17 травня на сайті відомства. Глобальні інтернет-платформи підписали “Кодекс практики проти дезінформації” та зобов’язалися щомісяця звітувати про заходи перед виборами до Європарламенту у травні 2019 року.

Фото REUTERS

Як зазначається у звіті, Єврокомісія схвалює жорсткі заходи, які технологічні гіганти вживають проти маніпулятивної поведінки та дезінформації.

«Ми визнаємо постійний прогрес, досягнутий Facebook, Google і Twitter у своїх зобов’язаннях щодо підвищення прозорості та захисту цілісності майбутніх виборів», – йдеться у звіті.

Попри це, Єврокомісія закликала Facebook, Google і Twitter посилити заходи у сфері інтернет-реклами. У звіті також зазначається, що виходячи за рамки виборів до Європарламенту, підписанти Кодексу мають розширити фактори перевірки фактів, зокрема залучати ЗМІ до розробки індикаторів прозорості та надійності джерел інформації.

Основні висновки звітів:

  • Google прозвітував про додаткові заходи для посилення контролю за розміщенням оголошень в ЄС, включно з розбивками на країни-члени. Компанія також повідомила про зусилля, спрямовані на забезпечення прозорості реклами, але заявила, що рішення не буде прийнято до кінця травня. Дані Google свідчать про видалення значної кількості YouTube-каналів через порушення політик щодо спаму та шахрайства.
  • У Facebook повідомили про заходи, вжиті в ЄС, щодо оголошень та реклами низької якості та оманливого, хибного змісту. Facebook вживає заходи і щодо політичної та проблемної реклами, видаляючи невідповідні оголошення з Facebook та Instagram. У квітні компанія прозвітувала про відкриття центру у Дубліні, в якому працюють фахівці з усіх країн-членів ЄС та відстежують інформацію, що стосується виборів до Європарламенту. Крім того, Facebook повідомив про новий доступ до свого інтерфейсу програмування CrowdTangle та його URL-адрес для дослідників.
  • Twitter у звіті повідомив про відхилення твітів через невідповідність політикам компанії. У звіті також є інформація про оголошення, що не відображалися через незавершений процес сертифікації, який обов’язково мають проходити всі, хто розміщує політичну рекламу. Twitter повідомив про нову політику доброчесності виборів, яка забороняє залякування виборців та поширення неправдивої інформації про вибори.

 

Корпорація Microsoft заявила, що планує також підписати “Кодекс практики проти дезінформації”. Єврокомісія наполягає, що дані компаній мають бути більш деталізованими та закликає застосовувати Кодекс і серед інших інтернет-платформ, рекламодавців та операторів.  

Останній звіт платформ буде опублікований у червні.

Нагадаємо, 17 травня Рада ЄС затвердила нові санкції за вчинення кіберзлочинів, які будуть спрямовані на тих, хто здійснює кіберзлочини незалежно від національності чи місцезнаходження. Нові обмеження включають заборону на поїздки до ЄС,  замороження активів осіб та організацій, а підсанкційним особам забороняється надавати кошти.

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.