Україна – лідер за темпами росту ринку Інтернет-реклами – результати дослідження

Європейське бюро інтерактивної реклами представило нове дослідження, відповідно до якого Україна на першому місці у рейтингу зростання ринку Інтернет-реклами.

Дані дослідження Європейського бюро інтерактивної реклами

Як повідомляє Ain.ua, Україна не лише вперше потрапила до рейтингу AdEx Benchmark 2018, а й очолила його. За даними дослідження український ринок Інтернет-реклами показав найшвидший ріст серед інших країн Європи. Наступними у рейтингу йдуть Росія, Білорусь, Чехія, Сербія.

Обсяг ринку Інтернет-реклами в Україні склав 475 млн євро у 2018 році. З цим показником Україна випередила Угорщину, Грецію, Словаччину та ряд інших країн.

Україна має найкращий показник по Європі і за динамікою росту ринку дисплейної реклами – плюс 32% за минулий рік. Ринки пошукової та відеореклами виросли також, на 25% та на 38% відповідно.

Методологія дослідження AdEx Benchmark 2018 на обчисленнях IAB Europe та даних, які надали місцеві представництва. 

Нагадаємо, у квітні 2019 року дослідники з Університету Південної Каліфорнії, Північно-Східного університету та компанії Upturn  дійшли висновку, що показ рекламних оголошень у Facebook може бути дискримінаційним. У новому дослідженні йдеться про те, що певну рекламу соцмережа показує окремим групам частіше за інших, навіть коли самі рекламодавці не звужують аудиторію.

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.