“Суспільне” розробило проєкт Кодексу етики, зокрема про правила ведення сторінок в соцмережах

UA: Суспільне мовлення презентувало проєкт “Кодексу етики”, у якому прописані правила щодо внутрішньої та зовнішньої комунікації, зокрема користування соцмережами, захист інформації та персональних даних, конфлікт інтересів, взаємодія з працівниками. Перед остаточним затвердженням документу проєкт Кодексу обговорить колектив мовника.

Зображення з відкритих джерел

Як повідомляється на сайті Суспільного мовника, в основі документу – принципи кодексу працівників ВВС.

За словами PR-директорки Вікторії Сидоренко, ведення особистих сторінок у соцмережах, публічні виступи, коментарі ЗМІ, участь у публічних заходах працівників Суспільного впливає на репутацію компанії. А продюсер «UA: Радіо Промінь» Максим Яковенко додає, що будь-яка компанія стикається з питаннями, що стосуються корпоративної етики – комерційні таємниці, норми поведінки в публічному просторі, соцмережах тощо. 

Сидоренко також зазначила, що існує два способи застосування Кодексу: перший – зобов’язати дотримуватися правил та стандартів усіх без винятку працівників, другий – накладати їх лише на певну категорію співробітників залежно від посади. Вибір принципу, за словами PR-директорки, залежить від багатьох факторів, але так чи інакше певні обмеження існують завжди. 

Більше про приватність у соцмережах, а також про те, як Facebook використовує дані користувачів, читайте на нашому сайті. 

 

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.