Що про користувачів знає мобільний оператор?

Мобільні телефони віддають в мережу величезну кількість інформації, використовуючи яку, можна скласти цифровий портрет користувача і заробляти на цьому не малі гроші. При цьому не розкриваючи особистість клієнта. Редакція Liga.Tech попросила мобільного оператора Vodafone Ukraine поділитися історіями використання великих даних.

Фото з відкритих джерел. 

Мобільні оператори, аналізуючи пересування абонентів, знають як часто вони виїжджають за кордон, мандрують всередині країни, як добираються на роботу, відвідують громадські та культурні місця. Аналіз «цифрових слідів», які залишають користувачі в мережі, дозволяє операторові зрозуміти чи є в них собака або кішка, є автомобіль чи немає і маючи подібний цифровий портрет, будувати персональні рекламі кампанії.

Vodafone може відстежувати трафік своїх клієнтів, аналізувати їх запити і потім пропонувати відповідну рекламу. Наприклад, якщо користувач шукав у мережі побутову техніку, то на нього тарґетуватимуть рекламу пральних машинок і холодильників.

Оператор також може відстежувати як довго абонент не користувався телефоном і це може бути ознакою, що його в нього вкрали або ж він його розбив. І це прекрасна можливість запропонувати купити новий ґаджет. Або знаючи модель телефона користувача, пропонувати йому аксесуари до нього.

Нагадаємо, в Україні планують запустити 5G у 2020 році. 17 травня 2019 року президент України Петро Порошенко підписав указ про запуск в Україні мобільного зв’язку стандарту 5G. 

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.