Сайти з Facebook-кнопкою Like відповідальні за обробку та передачу даних користувачів – суд ЄС

Суд ЄС постановив, що веб-сайти, які встановили Facebook-кнопку Like, як і соцмережа несуть таку ж відповідальність за обробку та передачу даних користувачів. Відповідно до рішення суду такі веб-сайти зобов’язані отримати згоду користувача на збір та передачу їхніх даних компанії Facebook.

Зображення з відкритих джерел

Основою для рішення суду ЄС став судовий позов органу захисту прав споживачів у Дюссельдорфі (2016 рік) проти ритейлер одягу Peek&Cloppenburg через кнопку Like на його веб-сайті Fashion ID, що на думку позивача порушувало закон про захист даних. Про це повідомляє Bloomberg. 

Суд ЄС вважає, що оператор веб-сайту Fashion ID, оскільки він є спільним контролером операцій, повинен надавати відвідувачам ресурсу у час збору їхніх даних інформацію про цілі опрацювання. Рішення оскаржити не можна. 

Кнопка Like при відвідуванні ресурсу передає соцмережі Facebook IP-адресу користувача та ідентифікатор веб-браузера. Передача даних не залежить від того, чи має користувач профіль у соцмережі та чи натискав він відповідну кнопку. 

За цієї справою уважно стежили адвокати з конфіденційності даних. Вони вважають, що власники веб-ресурсів могли не знати, що їм доведеться нести з Facebook спільну відповідальність після встановлення спеціального плагіну. 

Нілс Рауер, партнер юридичної фірми Pinsent Masons, вважає, що через рішення суду веб-сайти відмовляться від Facebook-кнопки Like і будуть уважними до процесу вбудовування плагінів та конфіденційності даних. 

Адвокат Facebook Джек Гілберт у коментарі TechCrunch заявив: “Плагіни веб-сайтів є важливою особливістю Інтернету. Ми вітаємо ясність, які надає рішення суду як веб-сайтам, так і постачальникам плагінів та подібних інструментів. Ми ретельно переглянемо рішення суду та будемо тісно співпрацювати з нашими партнерами, аби переконатися, що вони можуть і надалі отримувати користь від наших плагінів відповідно до законодавства” 

Для Facebook та інших компаній, що співпрацюють з соціальними мережами, рішення суду ЄС дає чіткіше уявлення про те, які обов’язки щодо збору та обробки даних покладаються тільки на них, а які передбачають співвідповідальність з третіми сторонами.

Нагадаємо, Федеральна торгова комісія США та Facebook 24 липня 2019 року уклали угоду, за якою компанія має сплатити 5 мільярдів доларів штрафу та посилити політику конфіденційності. У чому звинувачували соцмережу, про що домовилися ФТК та компанія, чи втратить Цукерберг необмежений контроль та чому угода з регулятором може бути вигідна Facebook читайте на нашому сайті. 

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.