Один клік на новину про комітет Верховної Ради може «коштувати» $10000 — головред InternetUA

Зараз видання, присвячені технологіям та інтернету, більше орієнтуються на рекламний ринок та на кількість кліків, ніж на глибину теми. Але ґрунтовний розгляд, на перший погляд, непопулярної новини, може викликати неабиякий інтерес. Про це заявили учасники панельної дискусії «Хто і як пише про інтернет в Україні?», яка проводилася в рамках Днів українського інтернету/ Форуму з управління інтернетом. Модератором дискусії та співорганізатором форуму виступила громадська організація «Інтерньюз-Україна».

 

дискутували про журналістику технологій Стас Юрасов (з мікрофоном), Дмитро Сизов (зліва) та Андрій Бродецький (крайній зліва). Фото – Євгеній Малолетка

Нині читачами видань, які пишуть про інтернет, є не тільки програмісти, а й бізнесмени. Вік коливається від 14 до 35+, а дохід 15% аудиторії сягає понад 40 тисяч гривень.

«Коли я провів анкетування українських читачів мого каналу, я з’ясував, що 50 відсотків аудиторії — кияни, — зазначив засновник Телеграм-каналу «Технології, медіа і суспільство» Андрій Бродецький. — Половина аудиторії – чоловіки, 40 відсотків IT-шники. А 15% отримують більше 40 тисяч гривень. Тобто ми маємо досить якісну і розумну аудиторію з гарним доходом,» — костатував Андрій Бродецький.

Молодь, якщо читає про інтернет, більше цікавиться гарячими новинами та старт-апами, люди середнього віку — ексклюзивом та дослідженнями, розповіли учасники дискусії. А аналітичні статті сайту InternetUA вивчають навіть представники національних силових структур, зазначив керівник видання Дмитро Сизов. І не просто з цікавості.

«Судячи з IP-адрес, з яких заходять на сайт, серед читачів є і МВС, і СБУ, і інші силові структури, — підкреслив головний редактор InternetUA.com Дмитро Сизов. — І за нашими матеріалами відкривають і кримінальні справи проти тих, про кого ми пишемо».

Дискутує Дмитро Сизов, головний редактор InternetUA.com. Фото: Євгеній Малолетка

Що ж до змісту новин, то тут видання, присвячені інтернету, орієнтуються на популярність та бажання читачів, заявив редактор Liga Tech Cтаніслав Юрасов. Адже інтернет-видання заробляють на рекламі, а рекламні агентства та комерційні структури звертають увагу поперед усе на кількість кліків на новину. Тому редакції часто змушені робити заголовки відверто «жовтими».

Але іноді справжній інтерес викликають ексклюзивні новини чи аналітичні матеріали, навіть присвячені на перший погляд нудним засіданням комітетів Верховної Ради, заперечив Дмитро Сизов. Адже якщо не зупинитись на поверхневому розгляді та дійти до кореневої системи, то можна у звичайному розгляді законопроекту віднайти багато неочікуваного. Тоді саме цю статтю прочитають такі люди, один перегляд яких може “коштувати” й десять тисяч доларів.

дискусія під час панелі Медіа в епоху інтернету. Фото: Євгеній Малолетка

Довідка: 27 та 28 вересня 2018 року в Києві проходять Дні українського інтернету 2018, що об’єднують дві ключові події на одному майданчику — youth IGF та IGF UA як форуми з управління інтернетом. Участь в подіях взяли більш як 250 представників IT-cпільноти, журналістів, лідерів громадянського суспільства та представників уряду. Стежте за новинами з події за хештегом #igfua.

Коментарі

data-url="https://netfreedom.org.ua/odyn-klik-na-novynu-pro-komitet-verhovnoyi-rady-mozhe-koshtuvaty-10-000-golovred-internetua/" data-title="Один клік на новину про комітет Верховної Ради може «коштувати» $10000 — головред InternetUA">

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.