Нацрада звернулась до Google з проханням не блокувати кримськотатарський телеканал через скарги Росії

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення звернулася до Google через блокування на YouTube трансляцій та матеріалів кримськотатарського телеканалу «ATR T». Про це повідомляється на сайті регулятора.

Фото телеканалу ATR

“ATR Т” отримав від платформи вимогу видалити зі свого YouTube-каналу деякі матеріали через скарги Роскомнадзору. Російський регулятор стверджує, що розміщені програми порушують закон РФ про інформацію, інформаційні технології та про захист інформації.

У своєму листі до Google Нацрада наголошує, що мовлення українських медіа знаходиться виключно під юрисдикцією України, а єдиним регулятором може бути лише Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення.

“Національна рада переконана, що такими діями Російська Федерація використовує корпорацію Google і її дочірню компанію YouTube у своїх інтересах у процесі ведення гібридної війни проти України, а Роскомнагляд намагається регулювати діяльність українських медіа, які є ліцензіатами Нацради.Таке невмотивоване втручання російського регулятора в діяльність незалежних медіа, які провадять свою діяльність в Україні, є неприпустимим”, – йдеться у повідомленні регулятора.

Крім того, у повідомленні до корпорації Нацрада переконує, що матеріали кримськотатарського телеканалу відповідають вимогам українського та європейського законодавства і підстав для блокування чи видалення немає.

Нацрада також заявила, що подібні вимоги загрожують свободі слова в Україні та світі, та готова до обговорення ситуації про розміщення контенту українських телеканалів на YouTube.

За даними Нацради, Роскомнадзор вже не вперше намагається видалити матеріали українських медіа на YouTube. Так регулятор РФ звертався зі скаргами видалити програму «Знай наших» Національної суспільної телерадіокомпанії України та сюжет про фігуранта справи Хізб ут-Тахрір Емір-Усеіна Куку.

Нагадаємо, 6 травня 2019 року  Facebook заявив про видалення 97 російських сторінок та груп, які розповсюджували пропаганду та недостовірну, маніпулятивну інформацію про Україну. За даними компанії, люди, які займалися цією діяльністю, керували фейковими обліковими записами для поширення новин про військовий конфлікт на Сході України, політику в Україні та війну у Сирії.

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.