Кабельний оператор Ланет заявив про інформаційну атаку телеканалу NewsOne

Один з найбільших кабельних операторів України Ланет шукає замовників поширення «фейкової листівки» з зображенням карти України без Криму. За достовірну інформацію обіцяє винагороду 100 тисяч гривень. Рекламний матеріал містить заклики підключитись до мережі та виконаний у стилі компанії. Представники Ланету побачили в розповсюдженні листівки ознаки інформаційної атаки та назвали її у пості на фейсбук «кремлівським фейком». У той же час біля центру обслуговування абонентів Ланет пройшов мітинг, який висвітлювали журналісти телеканалу NewsOne.

Про це Ланет пише на офіційній сторінці у Facebook. Повідомили про розповсюдження «фейкової листівки» мешканці Києва. Крім карти України без південного півострова вона містить заклики купити пакет «Інтернет + 76 каналів телебачення» за 150 гривень на місяць. Мережа офіційно повідомила у соцмережі, що листівки «скомпільовані з фрагментів недостовірної інформації і мають на меті нанесення репутаційного збитку компанії».

Ланет розцінила цей акт як спробу атаки на репутацію. Та у пості вказала на наявні «ляпи» у листівці:

«У Києві в Мережі Ланет Немає тарифів за 159 грн.

Розрахункові періоди тривають 30 днів, а не «місяць», завжди вказується у всіх пакетних пропозиціях.

Позначки міст покриття на карті не відповідають поточному поширенню Мережі Ланет.

76 каналів немає ні в одному пакеті кабельного телебачення вже більше 5-ти років.

Корпоративні герої використані в дизайні 10-річної давності, в той час, як вони вже багато разів оновлювалися.

Карта України для фону, виконана схематично кругами, взята з корпоративного сайту і там вона повна – www.lanet.ua .

Крим – це Україна, і таких карт ми ніколи не малювали».

Компанія завжди відрізнялася проукраїнською позицією, йдеться у заяві. Ланет також згадує про інформаційну атаку з боку кремлівських пропагандистських ресурсів після відключення каналу NewsOne. Та зауважує, що тепер, вочевидь, «генерація типових фейків по кремлівським методичкам вийшла в offline».

У коментарях до посту компанії є зауваження, що таку атаку могли провести конкуренти.

Однак саме журналісти NewsOne висвітлювали мітинг, який відбувся під стінами одного з офісів Ланет. На цьому каналі вийшов і репортаж про протест. Захід збігся у часі з розповсюдженням листівок. Представники громадської організації «Штаб об’єднання добровольців» прийшли на протест до центру обслуговування абонентів оператора з питанням «Чий Крим?».

 

Нагадуємо, мережа Ланет працює як кабельний оператор та провайдер інтернету. Інформацію про припинення трансляції телеканалу NewsOne та «Максі TV» («НАШ») опублікували 31 грудня 2018 року на сайті Ланету. Телеканали зникли як з мережі кабельного телебачення оператора, так і у сервісі онлайн. У сітці NewsOne був замінений на телеканал Euronews.  Більш як 100 російських пропагандистських російських ЗМІ почали звинувачувати Ланет в придушенні свободи слова.

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.