Інтернет-тренди 2019: більше користувачів, більше грошей та запит на приватність

Технологічні компанії є одними із найдорожчих за ринковою капіталізацією, більше половини мешканців Землі в минулому році мали доступ до Інтернету і користувачі все більше переймаються приватністю в мережі. Про це йдеться у річному звіті інтернет-трендів, який підготувала венчурна інвесторка Мері Мікер, яку ще називають “Королевою Інтернету”.

Фото з відкритих джерел: Мері Мікер

Інтернет стає все доступнішим – в 2018 році 3,8 мільярда людей мали доступ до мережі. Це більше половини населення землі. Користувачі віддають перевагу інтерактивним іграм (2,4 млрд осіб) та все частіше для спілкування використовують фото. Останнє стало можливим завдяки активному розвитку WiFi-мереж і кращим камерам на телефонах.

Інфографіка: як змінилося медіаспоживання та витрати на рекламу 

Новим трендом став запит на приватність. За три роки кількість зашифрованого трафіку зросла на 34% – до нинішніх 87%.

Інфографіка: як зростала аудиторія інтернету

Що стосується бізнесу, то зараз кожний шостий товар купується онлайн. І хоч в 2018 році розвиток електронної торгівлі дещо сповільнився, однак в розрізі кількох років галузь демонструє позитивну динаміку. Зросли і витрати на рекламу. В США цей показник складає +22%. І хоча більшість з цих грошей забирають Google та Facebook, однак Amazon i Twitter підвищують конкуренцію на ринку. 

Позитивна динаміка відобразилася і на глобальних рейтингах. В першій десятці найдорожчих компаній з ринковою капіталізацією сім – це технологічні гіганти, зокрема Microsoft, Apple, Alibaba та інші.

Більше про те, що треба знати про приватність у Facebook, як соцмережа використовує дані користувачів та що компанія робить для боротьби з мовою ворожнечі на платформі читайте на нашому сайті. 

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.