Інтернет-магазин “Цитрус” вимагає видалити критику про компанію від користувача Facebook

Інтернет-магазин “Цитрус” вимагає у користувача Стаса Графського видалити всі згадки у Facebook про нещодавній інцидент за участю компанії. У випадку відмови компанія обіцяє звернутися до суду. Мова йде про допис у Facebook про те “як “Цитрус” викрадає дані з електронних пристроїв”, який здобув більше 2 тис. “вподобань” та більше 3 тис. поширень за кілька днів.

фото – root-nation.com

Вимога видалити інформацію про конфлікт у Facebook

Користувач Стас Графський повідомив у Facebook про те, що інтернет-магазин “Цитрус” звинувачує його:

  • у використанні торгової марки “Цитрус”,
  • у наданні неправдивих свідчень під час конфлікту [детально читайте нижче].

Та вимагає видалити всю інформацію, яка принижує честь та гідність компанії в інтернеті та інших ЗМІ.

Стас Графський вказує, що остання вимога – це основна ціль компанії.

ПРОСЬБА МАКСИМАЛЬНЫЙ РЕПОСТ, чтобы вы понимали, какой диалог компания ЦИТРУС с вами будет вести, если вы окажетесь…

Опубліковано Stas Grafskiy 22 березень 2018 р.

Що сталося

19 березня користувач Facebook під ім’ям Stas Grafskiy опублікував на своїй сторінці замітку: “ЦИТРУС КРАДЕ ВАШІ ОСОБИСТІ ДАНІ З ЕЛЕКТРОННИХ ПРИСТРОЇВ!”, в якій розповів історію, що сталася з його сестрою.

“31 січень 2018 року моя сестра здала свій iPhone 6S в сервісний центр магазину “Цитрус” на Олімпійській за програмою “Абсолютна безпека”. Телефон був визнаний неналежним до відновлення (дістати дані або скинути свої акаунти, за словами фахівців служби, не було можливості). За домовленістю телефон був зданий для “відправки на утилізацію до Китаю”. 14 березня 2018 року моя сестра почала отримувати дзвінки і смс з погрозами з різних номерів телефонів з вимогою дати шантажистам доступ до свого iCloud. В іншому випадку вони розішлють всім її фото (в тому числі особистого характеру), скористаються її паспортними даними (також знаходилися на телефоні) і навіть приїдуть до неї особисто, так як знають про неї все”.

Відреагувавши на загрози сестрі, Стас зв’язався з шантажистами:

” Один з них проговорився, що давно працює з телефонами від “Цитруса” і від їхніх партнера. Судячи з його впевненої манери вести розмову, він шантажує власників телефонів не вперше. І канал перепродажу телефонів, які нібито йдуть на брухт, в компанії “Цитрус” налагоджений дуже добре”.

ЦИТРУС ВОРУЕТ ВАШИ ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ С ЭЛЕКТРОННЫХ УСТРОЙСТВ!UPD: МАКСИМАЛЬНЫЙ РЕПОСТ, чтобы вы понимали, какой диалог…

Опубліковано Stas Grafskiy 19 березень 2018 р.

За словами автора поста, звернення до керівництва магазину належного ефекту не надали – директор магазину Віктор Чебернін на прохання розібратися в ситуації, яким чином телефон замість утилізації потрапив до рук зловмисників, які відновили дані, “вів себе зухвало  і не показував прагнення сприяти в максимальному вирішенні цієї проблеми”:

“Більш того, дана ситуація не викликала з його боку ніяких питань або хоча б здивування”.

На наступний день, розповів автор вірусного поста, з ним зв’язався Віктор Чебернін і повідомив, що він вийшов на зв’язок зі зловмисниками (хоча контактів у постраждалої не брав) і вирішив проблему.

“В цей же час невідомі особи почали розсилку її фотографій по її контактах. Крім того, почалися дзвінки від шантажистів на мій номер телефону”, – написав Стас.

На наступний день Стас Графський написав листа “ключовим співробітникам компанії Цитрус”. З ним вийшла на зв’язок PR-служба, але на момент написання поста в соцмережі проблема так і не була вирішена.

“Вперше вийшли на зв’язок Віктор Чебернін і його керівник Вадим Танченко (до цього тільки ми були ініціаторами розмови на цю тему). Вони запевнили, що більше ніхто нас не потривожить, питання вирішене, – написав Stas Grafskiy. – Але це була чергова брехня, оскільки в цей момент я продовжував отримувати дзвінки з боку невідомих осіб, а особиста інформація моєї сестри вже була розіслана по її контактах. Реакцією Вадима було: “Ви все одно нічого не доведете …” і “… Який такий моральний збиток вашій сестрі було завдано? …”.

Як уточнив автор поста, після публікації на Facebook з ним зв’язався CEO компанії, стурбований публікацією.

Що відповів “Цитрус”

Увечері 20 березня на сторінці Віталія Кузнєцова в Facebook з’явилася інформація про те, що “Цитрус” посилює алгоритм інвентаризації пристроїв в сервісних центрах і починає перевірку всіх точок мережі (торговельних і сервісних) на предмет дотримання нового алгоритму роботи.

За словами Кузнєцова, втоплений телефон клієнтки, який власниця повернула за програмою “Абсолютний захист”, але з технічних причин не змогла заблокувати і видалити з нього свої дані, взяв один зі співробітників сервісного центру.

“Оскільки телефон був визнаний неробочим, його пропажа була виявлена ​​вчасно. На непрацюючому телефоні зберігалася інформація колишньої власниці. Недбалий співробітник продав телефон на запчастини на радіоринку в Дніпрі. Після цього втоплений телефон був “відновлений” підприємцями з ринку і проданий невідомим особам, які виявилися непорядними громадянами, і для зняття блокування iCloud вдалися до низькоморальних дій”, – озвучив свою версію подій Віталій Кузнєцов.

Також запевнив, що “очолив подальший діалог з потерпілим”.

“Паралельно ми починаємо проведення перевірок всіх торгових точок і сервісних центрів на предмет виконання більш строгих правил і процедур. […] Я в особі компанії вже очолив подальший діалог з потерпілим клієнтом”, – уточнив Кузнєцов.

Після цього компанія надіслала “претензію щодо припинення незаконних дій” користувачу Стасу Графському із вимогами, що зазначені на початку цього тексту.

документ, оприлюднений у Facebook Стасом Графським. Решту сторінок можна прочитати у дописі користувача

“Інтернет-свобода” слідкуватиме за подальшим перебігом інциденту.

Нагадаємо, СБУ провела обшуки в трьох IT-компаніях у Вінниці: Pillar, iPan, Vinconet.

 

Коментарі

data-url="https://netfreedom.org.ua/internet-magazyn-tsytrus-vymagaje-vid-korystuvacha-vydalyty-krytyku/" data-title="Інтернет-магазин “Цитрус” вимагає видалити критику про компанію від користувача Facebook">

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.