Instagram – соцмережа №1 для української молоді. Дані дослідження

Станом на початок березня 2019 року, соцмережею Instagram користується близько 11 млн українців. У 2018 році кількість користувачів зросла на 50,7% – з 7,3 млн до 11 млн. Це дані дослідженні «Instagram в Україні» компанії PlusOne.

Згідно з дослідженням найшвидше аудиторія зростала протягом другої половини 2017 року. Так, у травні Instagram користувались 3,8 млн українців, а вже на початку 2018 – 7,3 млн. Перетікання молодіжної аудиторії Facebook до Instagram пов’язують з блокуванням російських соцмереж.

Дані дослідження свідчать про те, що Instagram росте значно швидше, ніж Facebook. За рівнем проникнення Instagram Україна перебуває на рівні таких країн як Франція та Німеччина. Але за прогнозами дослідження, зважаючи на темпи росту, вже в 2019 році Україна суттєво випередить їх.

За даними PlusOne, у 2018 році Instagram був №1 в Україні за кількістю завантажень мобільного додатка серед додатків інших соцмереж.

Найбільш популярний Instagram серед українців віком 18-24 роки – 2,8 млн користуються Instagram. Це – 91,04% від всіх жителів України в цій групі. У групі 25-35 років – 4 млн українських користувачів, а українців віком від 36 до 45 років, які користуються Instagram, – 1,8 млн, це 28,91% від усього українського населення цього віку. Мінімальний вік, з якого дозволено користуватися соцмережею згідно з її правилами, 13 років.

Проникнення Instagram по областям свідчить про те, що лідером у рейтингу є Чернівці (71,51%). Далі йдуть Київ (68,15%), Тернопіль (64,02%), четверте місце займає Івано-Франківськ (63,73%), а п’яте – Львів (63,29%). Найменш популярний серед українських користувачів Instagram у Миколаєві (39,07%), Чернігові (33,86%) та Запоріжжі (33,53%).

Аналіз PlusOne підготовлений на основі даних з рекламного кабінету Facebook, Google, Держстату, Factum Group, Digital 2019 reports from Hootsuite and We Are Social та Appannie та не враховує дані по окупованим територіям.

Нагадаємо, Instagram почав використовувати програми для боротьби з негативними меседжами: соціальна мережа вивчає пости, «сторіз» та коментарі. Як зазначив глава Instagram Адам Моссера, це дозволить більш ефективно виявляти та видаляти образливий контент.

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.