Футбольний чемпіонат та російський серіал: що найчастіше шукали українці у 2018

Google Україна на офіційному блозі опублікував найбільш популярні пошукові запити року від українських користувачів.  Ключовим запитом став “ЧМ 2018” – чемпіонат світу з футболу, що пройшов у РФ в липні. На другій позиції – новий сезон російського серіалу “Мажор”, а на третій – конкурс Євробачення-2018.

Українське представництво Google робить подібні підсумки щороку у середині грудня, публікуючи дані щодо основних 9 категорій запитів. Цього року у категорії “Персона” українці найчастіше шукали інформацію про трагічно загиблу акторку “Дизель Шоу” Марину Поплавську. Крім того, в 2018 році українці шукали інформацію про Єгора Кріда, Йосипа Кобзона, Бориса Апреля/Зіанджу, американського репера Xxxtentacion і видатного вченого Стівена Хокінга, а також про актрису та дружину дружину британського принца Гаррі Меган Маркл.

В категорії “Фільми” цього року українці найчастіше шукали в Google новий фільм з всесвіту Marvel “Веном”. В цілому, продовження популярних фільмів традиційно викликають високий інтерес українських користувачів, таких в першій десятці сім; також до списку найпопулярніших фільмів за версією користувачів Google потрапила українська комедія “Скажене весілля”.

Лідером в категорії телевізійних шоу став конкурс Євробачення-2018, а з серіалів українців найбільше зацікавили нові сезони кримінальної драми “Мажор”, серіалу про життя сучасних школярів “Школа” і російські комедії “Полицейский с Рублевки”.

“Покупкою року” в Україні стала іграшка бейблейд; також українці цікавилися придбанням цифрового тюнера Т2, квитків на поїзд і біткойнов.

У році, що минає, користувачі найчастіше хотіли дізнатися, як завантажити відео з YouTube, зробити желеподібну іграшку слайм і підключити Т2. Цікавилися, чому затримують пенсію, м’ясо корови називається “говядиной” і в Одесі випав жовтий сніг. А також намагалися з’ясувати, що таке біткоін, кір, томос і реінтеграція.

Загалом, дані Google показали, що українці залишаються залежними від російського інформаційного продукту навіть попри п’ятий рік війни на Донбасі та анексії Криму.

Також в Google Україна розказали, що найчастіше дивилися українці в YouTube впродовж 2018 року.

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.