ФСБ матиме доступ до листування росіян у Tinder

3 червня 2019 року Роскомнадзор вніс сервіс знайомств Tinder до реєстру організаторів розповсюдження інформації, що накладає на сервіс зобов’язання надавати Федеральній службі безпеки РФ доступ до даних та листування користувачів. Про це у своєму Twitter повідомило відомство.

Tinder потрапив у реєстр після того, як на вимогу Роскомнадзору надав необхідні дані. 

Внесення до реєстру передбачене законом РФ “Про протидію тероризму”, відповідно до якого на запит ФСБ сервіс має надавати інформацію не лише про листування, а й про аудіо-, відео- та інші матеріали з повідомлень. У випадку відмови надавати дані спецслужбам за першою вимогою, сервіс може бути заблокований в Росії.

Як повідомляє Роскомсвобода, щоб додати сервіс до реєстру, спершу ФСБ ініціює внесення, після чого Роскомнадзор надсилає сервісу відповідне повідомлення з вимогою надати відповідні дані. Tinder зберігає імені та паролі користувачів, фото, відео, інформацію про стиль життя, а за умови використання платних послуг ще й номер номери карток та фінансову інформацію.

У  Tinder підтвердили, що надали дані для включення до реєстру. В той же час, у сервісі знайомств вважають, що внесення до реєстру ще не означає передачу даних ФСБ про російських користувачів.

Як зазначається на сайті сервісу, інформація збирається та зберігається для “покращення сервісу”. Що стосується передачі даних користувачів третім особам Tinder надає інформацію у таких випадках: виконання судових рішень, розслідування правоохоронних органів чи інші правові вимоги, допомога у попередженні чи викритті злочинності відповідно до закону (у даному випадку РФ-ред.) та для захисту безпеки користувачів.

До реєстру входять також “Яндекс”, “ВКонтакте”, Mail.ru і інші.

Нагадаємо, нещодавно експерти проекту «Рейтинг цифрових прав» (Ranking Digital Rights, RDR) оприлюднили новий «Індекс відповідальності корпорацій». Дослідження показує рівень прозорості діяльності інтернет-гігантів щодо прав і свобод користувачів. У «Індексі відповідальності корпорацій» російські компанії, що блокуються в Україні, “Яндекс” та “Mail.ru Group” займають найнижчі позиції – 8 та 12 місця відповідно. Дослідження показує, що ні “Яндекс”, ні  “Mail.ru Group” не надають достатньо інформації про політики, які зачіпають свободу вираження думок і конфіденційність даних користувачів.

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.