Франція і США дійшли згоди щодо спецподатку для технологічних гігантів

Франція та США досягли компромісу щодо спеціального податку для технологічних гігантів, який Сенат ухвалив у липні. Про це повідомив Еммануель Макрон за результатами саміту G7.

Фото: LUDOVIC MARIN/AFP/Getty Images

У відповідь на французький податок для ІТ-компаній США погрожували запровадити мито на вина Франції. Регулювання, яке зобов’язує компанії сплачувати 3% із доходів, отриманих на території країни, Франція наразі не скасовує, повідомляє TechCrunch. 

Втім уряд Франції обіцяє, що скасує свій спецподаток, коли з’явиться міжнародна модель оподаткування. Так, Організація економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) має знайти спосіб належним чином оподатковувати технологічних гігантів у країнах, де вони працюють. 

Канцлер Німеччини Ангела Меркель заявила, що країни ОЕСР планують вирішити питання щодо цифрового оподаткування до 2020 року. 

Франція також погодилася повернути компаніям різницю між французьким податком та регулюванням ОЕСР. 

“Було чимало тривоги через непорозуміння щодо французького цифрового податку. Ми говорили про це, і я думаю, що ми досягли згоди завдяки роботі міністрів”, – заявив Макрон.

Натомість президент США Дональд Трамп так і не підтвердив домовленості між країнами щодо податку для великих ІТ-компаній. А на запитання журналіста CNN щодо податку Франції, Трамп відповів: “Я можу підтвердити, що першій леді подобається французьке вино”. 

Нагадаємо, спецподаток щодо техгігантів, який Франція ухвалила наприкінці липня, застосовується з січня 2019 року. Новим податком обкладається будь-яка технологічна компанія з доходом понад 750 млн євро, з яких не менше 25 млн євро заробляються у Франції. Франція очікує, що новий податок принесе близько 200 мільйонів євро у бюджет країни цього року, а у 2020 році – 650 мільйонів євро. Загалом під податок Франції щодо технологічних гігантів потрапляють близько 30 компанії, більшість з яких американські – Google, Amazon, Facebook і Apple. Втім під нове оподаткування потраплять і французькі компанії, серед яких French Criteo.

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.