Фейковий сайт Європарламенту наповнювали текстами пропагандистського мовника Russia Today

Оперативна група зі стратегічних комунікацій зовнішньополітичної служби ЄС виявила фейковий сайт EP Today, що видавали за щомісячний новинний журнал Європарламенту, та який з жовтня 2018 року на 47% був наповнений матеріалами Russia Today.

Зображення: euvsdisinfo.eu

В описі сайту EP Today (скорочено “Європейський парламент сьогодні”), йдеться про те, що він створений тільки для членів Європарламенту, а його назва та логотип вказували на підпорядкування органу, пише Європейська правда з посиланням на Euvsdisinfo. 

Оперативна група зі стратегічних комунікацій зовнішньополітичної служби ЄС стверджує, що сайт використовував назву без дозволу установи. Група проаналізувала 17697 статей опублікованих на сайті у розділі “Новини” та виявила, що 99% матеріалів не є оригінальними, а деякі тексти могли з’являтися по декілька разів на одній сторінці сайту. 

Членам Європарламенту належать лише 25 матеріалів за останні два роки. 

Сторінки EP Today у Facebook та Twitter також активні, де мають сумарно понад 150 тисяч підписників. 

Європарламент у вересні 2019 року звернувся до EP Today щодо несанкціонованого використання назви установи  запропонував способи виправити ситуацію та припинити введення в оману громадськості.

Нагадаємо, у серпня 2019 року “Роскомнадзор” повідомив, що планує зміни до чинного законодавства РФ, які дозволять накладати мільйонні штрафи на британські та інші іноземні медіа, які працюють у Росії. Голова російського регулятора Олександр Жаров заявив, що таке рішення – відповідь на штраф британського регулятора Ofcom, накладений на російський пропагандистський канал Russia Today.

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.