Facebook пояснив збій у роботі своїх соцмереж та месенджерів

Компанія Facebook повідомила, що наразі соцмережі та месенджери працюють без перебоїв. У Facebook пояснили – масові проблеми у роботі платформ були пов’язані з внутрішніми роботами. 

Фото: Unsplash

Як повідомляє Reuters, компанія відмовилася прокоментувати, чи поверне підприємствам збитки від реклами, завдані під час збоїв у роботі соцмереж. 

Про оновлення роботи сервісів користувачам повідомили на офіційних Твіттер-акаунтах Facebook та Instagram, вибачившись перед користувачам за завдані складнощі у користуванні соцмережами. 

“Під час однієї з наших рутинних операцій з технічного обслуговування ми викликали проблему, яка ускладнює завантаження або відправлення фотографій і відео для деяких користувачів”, – повідомили у Facebook. 

Компанія ThousandEyes, яка займається моніторингом Інтернет-трафіку у всьому світі, також прокоментувала проблеми у роботі соцмереж, пояснивши, що “збої пов’язані з внутрішньою структурою або проблемою додатків. Не схоже, що винен інтернет, оскільки ми не бачимо проблем з мережею або міждоменною маршрутизацією, які впливають на ці послуги”.

Нагадаємо, 3 липня користувачі соцмереж повідомили про проблеми з завантаженням зображень у сервісах, оновленням стрічок новин у Facebook та Instagram та входом у соцмережі. У роботі WhatsApp та Messenger спостерігалися складнощі з отриманням повідомлень і проблеми зі з’єднанням. Найбільше на збій у соцмережах поскаржилися у США та Європі. Проблеми у роботі Facebook, Messenger, Instagram та WhatsApp спостерігаються також у Південній Америці та Східній Азії. 

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.