Facebook посилює правила розміщення реклами, аби запобігти втручанню у вибори США

З середини вересня 2019 року компанія Facebook посилює умови авторизації для рекламодавців, аби запобігти втручанню у вибори США у 2020 році.

Зображення з офіційного блогу Facebook 

Про це адміністрація соцмережі повідомила у офіційному блозі Facebook. 

“Люди повинні знати, хто намагається вплинути на їхній голос, а рекламодавці не повинні приховувати, що вони сплачують за рекламу”, – йдеться у повідомлення Facebook.

Посилення авторизації соцмережа вводить, щоб захистити виборчий процес і підготуватися до виборів в США в 2020 році. Нововведення передбачають, що рекламодавці повинні будуть надавати більше інформації, щоб мати змогу розміщувати рекламу. Якщо вони цього не зроблять до середини жовтня, їхні оголошення Facebook призупинить. 

Організації, що пов’язані з урядом США, повинні будуть вказати ідентифікаційний номер платника податків, сайт, зареєстрований на американському державному інтернет-домені, або реєстраційний номер у Федеральній виборчій комісії, якщо вони хочуть і надалі розміщувати рекламу. В разі виконання нових вимог Facebook рекламодавці отримуватимуть статус “підтвердженої організації”. 

Нагадаємо, компанія Facebook відкриє алгоритми та покаже, як соцмережа виявляє контент про експлуатацію дітей, пропаганду тероризму та насильство. Facebook зробив ці алгоритми відкритими на GitHub, аби партнери у галузі, неприбуткові організації та менші розробники змогли їх використовувати у боротьбі зі шкідливим контентом, а для тих, хто має власні технології розпізнавання контенту, це стало ще одним рівнем захисту.

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.