Facebook посилює перевірку політичної реклами в Україні

Україна потрапила до списку з понад 50 країн, де Facebook буде ретельно перевіряти політичну рекламу. З 25 червня 2019 року політична реклама в Україні буде систематично перевірятися, як автоматично, так і вручну. 

Фото: vybory.detector.media

Про нововведення Facebook повідомила у своєму офіційному блозі. Аналогічну перевірку компанія запускає, крім України, у Канаді, Аргентині та Сінгапурі. Потрапляння країн до списку пояснюється тим, що у них “наближаються вибори або введення будь-яких нових адміністративних норм”. 

“Ми вважаємо, що прозорість призводить до збільшення відповідальності не тільки для Facebook, але й для рекламодавців. Тому ми продовжуємо вводити інструменти, які дозволяють обраним чиновникам, тим, хто шукає посади, та організаціям, які прагнуть впливати на громадську думку, показати більше інформації про рекламу, яку вони публікують, і хто за нею стоїть. Водночас ми продовжуємо працювати над боротьбою з іноземним втручанням у вибори у всьому світі”, – йдеться у повідомленні Facebook. 

Відповідно до вимог соцмережі, публікація політичної реклами повинна включати повне ім’я особи чи назву організації, яка її оплачує. Ця інформація буде безпосередньо вказана у рекламі. 

Статистика переглядів політичної реклами зберігатиметься протягом семи років у Ad Library, спеціальному архіві Facebook. 

Нагадаємо, на початку червня 2019 року компанія Facebook офіційно призначила Катерину Крук менеджеркою з публічної політики по Україні. Офіційно Катерина обійняла посаду менеджерки з комунікацій та протидії фейкам 27 травня. Вона працюватиме у варшавському офісі Facebook. 

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.