Facebook надала компаніям Netflix та Spotify доступ до приватних повідомлень користувачів соцмережі

Керівництво соціальної мережі Facebook надало для більш як 150 американських компаній доступ до значно більшої кількості приватних даних користувачів, ніж це було заявлено раніше. Про це пише американське видання The New York Times з посиланням на внутрішні документи та інтерв’ю зі співробітниками компанії.

 

photo by Robert Scoble / Flickr

Видання посилається на звіти компанії Facebook, сформовані в 2017 році внутрішньою системою для відстеження того, яким компаніям-партнерам передаються приватні дані.  З цих звітів стає очевидним, що Facebook надавав доступ до приватних даних користувачів навіть попри налаштування конфідеційності. Серед даних, які передавалися, – й приватні повідомлення користувачів в Messenger, до яких отримали доступ Netflix та Spotify. Журналісти також посилаються на дані інтерв’ю з 50 колишніми співробітниками Facebook та корпоративними партнерами соцмережі.

Які компанії отримали доступ до приватних даних користувачів Facebook?

  • Netflix та Spotify змогли читати приватні повідомлення користувачів у Messenger;
  • Bing як пошукова система Microsoft могла бачити імена усіх друзів користувачів Facebook без їхньої згоди;
  • Amazon отримав імена користувачів та їхню контактну інформацію через їхніх друзів;
  • Yahoo отримала доступ до перегляду постів друзів.

За словами директора з питань приватності та суспільної політики компанії Facebook Стіва Саттерфілда, жодна з угод про партнерство не порушила конфіденційність користувачів чи угоди Facebook з Федеральною торговою комісією як регулятором ринку. Разом з цим, представник Facebook визнав, що за останній рік компанія здійснила неправильні кроки, й припустив, що, аби повернути довіру до компанії, потрібно докласти багато зусиль.

Нагадаємо, на початку грудня Facebook оновив правила спільноти для 2,7 мільярдів своїх користувачів. В розділі 15, що присвячений домаганням, тепер забороняється згадувати про секс.

А в липні 2018 року акції Facebook різко впали після того, як компанія опублікувала звіт про підсумки другого кварталу, які виявилися гіршими за прогнози. Компанія втратила в ціні близько 20% своєї вартості всього за один день, а ринкова вартість, відповідно, знизилася на $120 млрд. Свого часу користувачі Фейсбуку розпочила кампанію під хештегом #deletefacebook.

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.