Facebook більше не буде безкоштовним завжди?

Соціальна мережа Facebook прибрала з головної сторінки свій слоган “Це безкоштовно і так буде завжди” та замінила його на “Це швидко і просто”. Першим про таку зміну повідомило іспанське видання Business Insider.

Скріншоти з головної сторінки Facebook 

Журналісти з’ясували, що слоган змінили орієнтовно 6-7 серпня 2019 року. 

Business Insider надіслав запит Facebook, щоб дізнатися, чому такі зміни були внесені, але компанія поки не дала коментар. 

Такі зміни свідчать про відхід від риторики Facebook, що соцмережа безкоштовна завдяки своїй бізнес-моделі та фінансуванню через рекламу. 

Хосе Антоніо Кастільйо, експерт з цифрового права, у коментарі журналістам зазначив, що зміна гасла може бути пов’язана з директивою Європейського Союзу 2019/770, яку ухвалили у травні 2019 року, що прирівнює збір персональних даних до форми оплати. Як наголосив Кастільйо, валютою Facebook завжди були і є персональні дані користувачів. 

Втім, попри зміну слогану на головній сторінці соцмережі, який обіцяв безкоштовне користування Facebook, 11 правило попереджає про протилежне: “Ми не гарантуємо, що платформа завжди буде безкоштовною”.  

Нагадаємо, компанія Facebook планує найняти команду досвідчених журналістів для роботи над новим розділом новин – News Tab, який відрізнятиметься від загальної стрічки. Відбирати матеріали для розділу буде команда з 10 журналістів, а персоналізовані новини для  кожного користувача продовжать обирати алгоритми.

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.