До кінця 2019 року витрати на соцмережі зростуть на 20% – прогноз Zenith

Рекламодавці вкладають у соцмережі більше, ніж у пресу. Відповідно до нового звіту Zenith’s Advertising Expenditure Forecasts така тенденція спостерігається вперше.

Зображення: clicky

Одне з найбільших медіаагенств у світі Zenith прогнозує, що до кінця року витрати на соціальні мережі зростуть на 20% та досягнуть $84 млрд, в той же час витрати на пресу зменшаться на 6% та триматимуться на рівні $69 млрд. 

За даними звіту, найбільш жвавий рекламний ринок у США, де очікується зростання на 5,5%. Для порівняння ріст у Західній та Центральній Європі спостерігатиметься на рівні 2%. У звіті прогнозують, що зростання світового ринку реклами досягне 4,4% – до $640 млрд.

Через економічний спад у другому кварталі медіаагенство переглянуло прогнози для двох великий європейських ринків – Німеччини (з 0,4% до 0,6%) та Великобританії (з 3,9% до 3,3%) цього року. 

У Zenith зазначають, що 13% глобальної реклами буде за соцмережами, поступаючись телебаченню, яке матиме 29% та платному пошуку з 17%. 

Як йдеться у звіті, платна пошукова реклама вперше перевищить $100 млрд.

Попередній прогноз Zenith, опублікований у липні 2019 року, показав, що більше половини (52%) глобальних витрат на рекламу вперше буде витрачено саме на інтернет-рекламу в 2021 році.

Нагадаємо, за словами медіаюристів, в частині співпраці з Facebook, суттєвою проблемою залишається питання реклами. Бюджети на політичну рекламу, які витрачалися під час президентських та парламентських виборів показали, що сфера стає достатньо монетизованою. Більше про це читайте на нашому сайті. 

Коментарі

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.