Загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 2020-му склав понад 13 млрд грн, — ІнАУ
5 березня 2021
5.03.2021

Комітет з питань інтернет-реклами при Інтернет Асоціації України (ІнАУ) провів дослідження пошукової та медійної реклами в Україні у 2020-му році.

Серед головних висновків:

  • загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 2020 році склав 13,5 млрд грн; Інфографіка «Загальний обсяг інтернет-реклами в Україні 2020-го», ІнАУ
  • найвища вартість кліку становила 14,03 грн в категорії «Закон та уряд», а найнижча — в категорії «Новини та медіа»: 1,44 грн;
  • найбільше коштів рекламодавців минулого року було інвестовано в цифрове in-stream відео та банерну рекламу;
  • частка мобiльного платного пошуку у 2020 році зросла незначною мірою і склала 74%; Інфографіка «Частка мобiльного платного пошуку у 2020-му в Україні», ІнАУ

Як змінилася ситуація у порівнянні з 2019?

  • показник загального обсягу інтернет-реклами в Україні у 2020-му зріс на 7% порівняно з попереднім роком;
  • частка витрат на рекламу у соціальних медіа та месенджерах дещо зросла і склала у 2020 році 46,2%, що на 0,7 процентних пунктів більше, ніж у 2019;
  • обсяг ринку пошукової реклами в Україні у 2020 році зменшився на 13% у порівнянні з 2019 роком і сягнув 6,9 млрд грн;
  • у 2020 році середня вартість кліку склала 4,83 грн порівняно з 4,53 грн у 2019 році.

Станом на 2021 рік в Україні не врегульована діяльність техгігантів, зокрема Facebook та Google, на яких приходиться левова частина усіх надходжень з реклами в інтернеті. У звіті ІнАУ наразі немає відповіді, яка доля коштів від реклами припадає на техгігантів.

Нагадаємо, що 17 лютого Верховна Рада схвалила законопроєкт №4184, який зобов’яже інтернет-гігантів, що працюють в Україні, сплачувати податки до українського бюджету.