Про це повідомляє Київський міжнародний інститут соціології у звіті «Демократія, права і свободи громадян та медіаспоживання в умовах війни».
«Великим переселенням» в онлайн для пошуку новин назвали автори дослідження зміну паттернів медіаспоживання українців з початком війни. Хоча телебачення продовжує зберігати значні позиції, воно уже не є домінуючим джерелом споживання новинного контенту.
59% опитаних двома найважливішими джерелами новин називають соцмережі, а загалом за допомогою цих сервісів отримують інформацію 69% респондентів.
48% витраченого на новини часу припадають саме на соціальні мережі, телебачення зайняло друге місце із часткою в 34%.
11% часу витрачається на сайти онлайн-медіа.
Найпопулярнішими соцмережами серед українців є Telegram, YouTube та Facebook. 41% часу при споживанні новин займає саме Telegram, 37% — YouTube і 12% Facebook.
У дослідженні наведено такі факти:
Дослідження було проведене методом телефонного інтерв’ю з використанням комп’ютера (CATI) у липні 2022 року. Респондентами були жителі України у віці 18-60 років, не менше 70% опитаних мають вищу освіту. Усі учасники опитування цікавляться подіями в Україні та споживають новини.
Як повідомлялося раніше, ще у 2021 році українські споживачі активно дивилися телевізор.