Європейська рада із захисту даних заявила, що компанія Meta не може таргетувати рекламу на основі активності користувача в Мережі, якщо той не дав явну згоду для цього.
Про це повідомляє Wall Street Journal.
Це рішення може означати, що дні традиційної таргетованої реклами, принаймні, у такому вигляді, як вона існує зараз, спливають. Рішення базується на вимогах Загального регламенту захисту даних Європейського Союзу (GDPR).
Згідно з цими вимогами, явна згода користувача має бути базовою вимогою для будь-якого збору, зберігання чи використання даних. Іншими словами, компанія Meta не може вимагати від користувачів погоджуватися на персоналізовані рекламні оголошення, які формуються на основі їх активності в інтернеті.
Цікаво, що компанія Meta уже давно дозволила користувачам відмовлятися від персоналізації реклами на основі даних з третіх сторін - інших вебсайтів і додатків. З 2020 року Meta пропонує налаштування для відмови від такої реклами.
Але водночас така можливість не передбачена для реклами на основі діяльності користувачів на власних платформах.
Нововведення означатиме, що тепер користувачі зможуть відмовитися від реклами, яку їм показують, до прикладу, на основі переглянутих чи вподобаних акаунтів у Instagram.
Наразі це рішення не є остаточним і навіть публічним. Поки що його надіслано до Комісії із захисту даних Ірландії для подальшої формалізації та формулювання вимог щодо штрафів за порушення цієї вимоги.
Якщо рішення буде остаточно прийнято, Meta доведеться змінити свою практику стеження та отримання згоди, а реклама у Facebook та Instagram почне працювати за принципово новими методиками.
До прикладу, Meta повинна буде отримати згоду користувачів, перш ніж надсилати їм цільову рекламу на основі їх активності на її ж власних платформах. Реклама на основі спостереження, про яку йдеться, стосується того, як люди використовують власні інструменти Meta.
У випадку прийняття таких вимог, компанія повинна буде пропонувати всім своїм користувачам позитивну згоду за бажанням і не відстежувати своїх користувачів, й на власних платформах, так і поза ними, якщо вони не погодяться на це.
Як повідомлялося раніше, Facebook видалить з профілів користувачів окремі інформаційні поля.