Єврокомісія схвалює зусилля Facebook, Google та Twitter у боротьбі з дезінформацією, але закликає посилити політику боротьби з фейковими обліковими записами. Про це повідомляє Європейська правда з посиланням на прес-реліз Єврокомісії.
Facebook, Google та Twitter регулярно повідомляють про свої заходи в частині боротьби з фейками, дезінформацією та втручанням у вибори відповідно до Кодексу поведінки ЄС, який компанії підписали у 2018 році. Виконавча колегія ЄС опублікувала березневі звіти компаній.
У Єврокомісії зазначають, що цінують зусилля компаній спрямовані на підвищення прозорості напередодні європейських виборів, але переконані, що потрібні технічні удосконалення, обмін методологією та даними щодо фейкових профілів.
“Це дало б змогу незалежним експертам і розслідувачам здійснювати неупереджену оцінку. Єврокомісія шкодує, що Google і Twitter ще не повідомили про подальші заходи щодо забезпечення прозорості тематичної реклами з проблем, які перебувають у центрі передвиборчих дебатів”, — повідомили у Єврокомісії.
Вибори до Європарламенту відбудуться 23-26 травня.
Нагадаємо, Facebook змінив правила реклами напередодні виборів в Україні, ЄС, Індії та Нігерії. Мета – попередити зовнішнє втручання у перебіг виборчих кампаній напередодні виборів 2019 року. Компанія розробить правила використання політичної реклами у Фейбуці під кожні вибори. За словами Роба Лазерна, Facebook надасть версію правил реклами для країн Євросоюзу напередодні парламентських виборів у травні.