Які медіа потраплять у новий розділ Facebook – News Tab?
25 жовтня 2019
25.10.2019

Компанія Facebook уклала угоди з кількома найбільшими ЗМІ країни про розміщення їхнього контенту у новому розділі News Tab, який соцмережа запустила у п’ятницю, 24 жовтня. Поки сервісом може користуватися обмежена аудиторія – 200 тисяч користувачів.

Фото: Facebook

Як пише The Wall Street Journal з посиланням на власні джерела, компанія домовилася з наступними медіа: ABC News, NBC News, Fox News, Condé Nast, the New York Times, the Los Angeles Times, Bloomberg Media, USA Today, The Wall Street Journal, BuzzFeed News, Business Insider та Washington Post.

Facebook платитиме ліцензійні внески своїм медіа-партнерам. Раніше повідомлялося, що компанія готова платити за рік від декількох сотень тисяч доларів для регіональних видань до 3 мільйонів доларів для національних медіа.

Наразі компанія ще не оприлюднила фінансові умови своїх домовленостей із видавцями.

Facebook також заявив, що планує включити новини з 200 ЗМІ, хоча багато хто з них не отримає ліцензійну плату.

Очільники медіа-холдингів та корпорацій, в тому числі виконавчий голова News Corp Руперт Мердок та виконавчий директор BuzzFeed Йона Перетті, закликали Facebook і Alphabet Inc., Google заплатити за якісні новини.

А Марібель Вадсворт, видавець USA Today, заявила: “Це великий крок вперед, що Facebook інвестує в довіру та якість, вперше ліцензуючи вміст видавців новин”.

Спочатку новинний продукт буде запущений для тестової аудиторії, а для більш широкої групи читачів News Tab буде доступний на початку наступного року, пише видання.

Раніше Facebook повідомив, що новини для News Tab обиратиме команда редакторів, а сам розділ не міститиме реклами. Facebook також прагне розширити команду редакторів до 25 людей, які працюватимуть під керівництвом Анн Корнблут, директора стратегічних комунікацій у Facebook та лауреатки Пулітцерівської премії, яка приєдналася до Facebook у 2015 році.