Як не постраждати від шахрайської атаки: поради Укрпошти
9 грудня 2020
9.12.2020

Укрпошта звернулась до правоохоронних органів та Кіберполіції України, аби зупинити розповсюдження фішингових повідомлень, та заблокувала шахрайські сайти для збору даних банківських карток.

Про це повідомила сама Укрпошта.

Користувачі поштових операторів, зокрема Укрпошти, отримували листи про необхідність сплатити додаткове мито у розмірі 2,15 грн для отримання міжнародного відправлення. За вказаним у листі посиланням користувачі потрапляли на фальшивий сайт, який імітує офіційну інтернет-сторінку Укрпошти, для здійснення додаткової оплати.

Укрпошта запевняє, що витоку даних не було і радить:

*Перевіряти адресата. Розсилання шахрайських листів здійснювалось з фальшивої електронної адреси. Основні джерела розсилки про статус відправлення Укрпошти: Viber, SMS-повідомлення та дзвінок з контакт-центру Укрпошти. Всі відомості про нараховані мита можна дізнатись лише у оператора у відділенні Укрпошти. Порядок митного оформлення також можна знайти на офіційному сайті компанії.

Перевіряти посилання у листі і не переходити за сумнівними. Єдиний правильний сайт Укрпошти ukrposhta.ua.

Не вводити дані своїх банківських карток не перевіривши безпечність ресурсу. Якщо користувач вводить дані банківської картки – шахраї отримують доступ до неї. У випадку, якщо зловмисники отримали дані картки – потрібно звернутись до банку, в якому було видано картку, заблокувати її та перевипустити платіжну картку для унеможливлення зняття шахраями коштів.

Звертатись до Кіберполіції України у випадку підозри шахрайства. Укрпошта вже звернулось до правоохоронних органів та Кіберполіції України. Компанія також просить користувачів повідомляти про кожний новий випадок отримання підозрілих листів відповідні структури.*

Нагадуємо, що кіберполіція затримала чоловіка за шахрайство у соцмережі.