Мобільні оператори «Київстар», Vodafone Україна та lifecell запустили послугу національного роумінгу, який дозволяє перемикатися між мережами в разі проблем зі зв’язком.
Якщо мережа вашого оператора недоступна, відтепер можна переключатися на мережу інших операторів.
Послугу мобільні оператори запустило спільно з Мінцифри, Держспецзв’язку, Нацкомісією з комунікацій та Асоціацією операторів зв'язку.
Як підключитись до мережі іншого оператора?
- Відключити автовибір мережі.
– на Android: Налаштування — Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор;
– на iOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі.
- Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.
- Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
- Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.
Насамперед, роумінг буде підключений в зоні активних бойових дій (Харківська, Херсонська, Сумська, Полтавська, Дніпропетровська, Запорізька, Донецька, Луганська, Кіровоградська, Миколаївська області), далі — в Чернігівській, Житомирській, Черкаській та Вінницькій областях і згодом на всій території України.
Що варто знати?
- Назва мережі може змінитися на ту, покриття якої використовується.
- Національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів.
- Тарифікація дзвінків та смс відбувається згідно з умовами тарифного плану вашого оператора.
- Якщо не вдалося підключитися до мережі іншого оператора, спробуйте перезавантажити телефон.
- Раз на день треба намагатися повернутися до мережі свого оператора — вручну або увімкнувши автовибір мережі.
- Оператори зауважують, що підключення національного роумінгу передбачає значне навантаження на мережі, що може впливати на якість роботи деяких послуг.
Раніше ми розповідали про те, як залишатися на зв’язку у випадку відключення інтернету.