Український стартап Reface планує стати соцмережею
22 квітня 2021
22.04.2021

Український мобільний застосунок Reface, що дає можливість змінювати обличчя на фото та у відео, може стати соціальною мережею. Перетворити застосунок у соціальну платформу планують протягом цього року.

Про це повідомив генеральний директор і співзасновник Reface Дмитро Швець для LIGA.net.

Застосунок Reface створили у 2011 році. Він має сім співзасновників: Роман Могильний, Олесь Петрів, Ярослав Бойко, Денис Дмитренко, Кирило Сигида, Іван Алцибєєв та Дмитро Швець. Розроблена технологія дає змогу змінювати обличчя на фото та у відео. З допомогою додатку можна розмістити своє обличчя в тіло іншої людини.

В інтерв'ю з редактор LIGA.net Борисом Давиденко Дмитро Швець розповів: «Зараз ми готуємо інфраструктуру, щоб це була повноцінна соціальна мережа. Ми створюємо технологію з заміни не лише облич, але й тіл, фону і всього контексту. Для того, щоб користувачі Reface могли створювати контент, моделювати його, видозмінювати на свій смак. Щоб Reface став місцем, куди ти як режисер заходиш і бачиш свої роботи, свої відеокліпи. [...] Загалом скоро у людей з'явиться інструмент для того, щоб модифікувати і видозмінювати контент безмеж. Що найважливіше у нашій соцмережі — це те, що бренди отримають доступ до "океану" персоналізованої реклами».

Принцип роботи майбутньої соцмережі передбачено так: «Ви користувач. Ви можете авторизуватися, можете не авторизовуватися. Якщо ви авторизуєтеся, то зможете переглядати динамічну стрічку з прев'ю вас у кожному ролику. Більш того, якщо ви авторизуєтеся, то зможете переходити на будь-який контент і взаємодіяти з ним. На платформу також будуть допущені кріейтори для створення контенту. Це повинні бути залучені люди, які раніше створювали контент, але при цьому у них не було таких унікальних інструментів, як наші ML-механіки. Третя конфігурація: можливо, будуть люди, які будуть адаптувати контент. Бізнес тут може бути паблішер реклами. Він дає якусь частину контенту, люди починають з нею працювати. Він може або розлетітися, або ні. Для запуску потрібно, щоб контент був зрозумілий, тоді люди будуть взаємодіяти. Безумовно, там будуть механізми лайків, шерів, різні моделі конфігурації. Це може працювати».

Як повідомлялося раніше, український стартап Reface у 2020 році потрапив до рейтингу найпопулярніших додатків Google Play та посів першу сходинку в американському AppStore у категорії «Розваги».