Про медіаспоживання та використання соціальних платформ українцями йдеться у звіті Data Science Publicis Groupe Ukraine «Український споживач 2022».
Про це розповідає медіагрупа Publicis Groupe Ukraine
У дослідженні були визначені патерни медіаспоживання, цілі використання соціальних платформ українцями, а також, яку саме інформацію від брендів вони хочуть отримувати.
Дослідження показало, що понад 75% українців отримають новини з інтернету, а понад 65% - з соціальних мереж. Опитування показало, що новини на телебаченні дивляться понад 55% респондентів.
В інтернеті українці також шукають інформацію про бренди – таких виявилось 50%. А 35% опитаних проводять з цією метою пошук в соцмережах.
Цікавим результатом дослідження стала диверсифікація споживання соціальних мереж. Так Facebook в основному використовується для спілкування та новин, а Instagram – це соціальна мережа, яка є джерелом розважального контенту та інформації про бренди. Натомість TikTok продовжує використовуватися виключно з розважальною метою.
Автори дослідження намагалися визначити, як українці проводять вільний час. Їх опитування показало, що 44% цікавий розважальний телевізійний контент, 62% шукають такий контент в інтернеті, а 39% переглядають відео в соцмережах.
Окрім того, в соцмережах українці спілкуються з близькими та використовують їх для благодійних відрахувань.
В онлайн-дослідженні взяло участь 2000 респондентів віком від 16 до 64 років з усієї України
Раніше «Інтернет свобода» розповідала про дослідження USAID / Internews «Українські медіа, ставлення та довіра у 2022 році», яке показало, що cоціальні мережі та онлайн-медіа є джерелом новин для понад 70% українців