У США вперше накладено штраф через порушення закону про конфіденційність в інтернеті
30 серпня 2022
30.08.2022

Косметична компанія Sephora заплатить штраф у розмірі $1,2 млн за використання даних своїх клієнтів без їх попередження.

Про це повідомляє NBC News.

Генеральний прокурор Каліфорнії Роб Бонта заявив про досягнення мирової угоди з компанією Sephora. Згідно із нею косметичний гігант заплатить $1,2 млн із подальшою судовою забороною на продаж даних клієнтів без їх явного повідомлення про це. За словами судді, це перший прецедент реального застосування Закону Каліфорнії про конфіденційність споживачів (California Consumer Privacy Act), який набуває чинності поетапно з 2020 року та стосується 39 мільйонів жителів штату.

Представники офісу генпрокурора Каліфорнії розповіли, що після проведеної перевірки онлайн-магазинів Sephora було виявлено, що косметичний гігант не повідомляв своїх клієнтів про те, що їх дані передаються на сторону і не надав їм можливість відмовитись від цього. Компанія передавала дані клієнтів третім сторонам – ними були підрядники Sephora, які займалися аналізом даних та маркетинговими дослідженнями.

Sephora протестувала проти рішення суду, пояснюючи, що вона не продавала дані, а передавала їх в рамках поточної діяльності. Її виною була недостатня поінформованість клієнтів у тому, що вона робить з цими даними.

Це перший приклад штрафу компанії з Каліфорнії щодо California Consumer Privacy Act, проте можна припустити, що не останній. Адже саме в Каліфорнії зареєстровані інші техногіганти, серед яких Google, Meta, Twitter та багато інших.

Раніше такі штрафи стосувалися лише європейських компаній, коли вони порушували GDPR (Загальний регламент ЄС про захист даних).

Як повідомлялося раніше,на початок 2020 року загальний розмір штрафів за порушення GDPR склав 114 млн євро.