Twitter заборонить рекламу державних ЗМІ
20 серпня 2019
20.08.2019

Соціальна мережа Twitter змінить рекламну політику та заборонить публікацію реклами державними медіа. Таким чином компанія хоче “захистити здоровий дискурс та відкриту розмову”. Нові політики не поширюватимуться на організації, що фінансуються платниками податків, включно з незалежними державними мовниками. Державні ЗМІ матимуть 30 днів на видалення реклами.

Про це соцмережа Twitter повідомила у офіційному блозі. “Така політика застосовуватиметься до медіа, що фінансово чи редакційно контролюються державою”, – йдеться у повідомленні компанії.

Визначати, які медіа контролюються державою, будуть на основі досліджень Freedom House, Репортери без кордонів та інших міжнародних організацій. “Ми визначатимемо політику на основі таких важливих питань, як свобода і незалежність ЗМІ, контроль над редакційним контентом, вплив або втручання в роботу компаній, редакторів і журналістів, пряме і непряме надання політичного тиску і/або контроль над процесом виробництва і розподілу контенту”, — йдеться у повідомленні Twitter.

Виняток зроблять лише для державних організацій, які розміщують виключно розважальний, спортивний та туристичний контент.

Нагадаємо, президент США Дональд Трамп більше не зможе блокувати доступ користувачам до своєї особистої сторінки у Twitter. Таке рішення 9 липня 2019 року прийняв Апеляційний суд у Нью-Йорку на підставі першої поправки до Конституції США, що гарантує громадянам свободу слова.