Засновник Twitter Джек Дорсі заявив, що у соцмережі більше не буде політичної реклами. Політики і надалі зможуть публікувати твіти, але їхня реклама буде заборонена. Нововведення почне діяти з 22 листопада.
Остаточні політики соцмережа опублікує 15 листопада.
«Ми вирішили припинити всю політичну рекламу в Twitter у всьому світі. Ми вважаємо, що охоплення політичного повідомлення слід заслужити, а не купувати», — сказав Дорсі.
На думку Дорсі, користувачі самі повинні вирішувати, кого читати та ретвітити, а комерційна реклама такої можливості не дає.
«Хоча реклама в інтернеті є надзвичайно потужною та дуже ефективною для комерційних рекламодавців, вона несе значні ризики для політики, де її можна використовувати для впливу на голоси та життя мільйонів», – написав засновник Twitter.
За його словами компанія розуміє, що є невеликою частиною значно більшої екосистеми політичної реклами. «Дехто може стверджувати, що наші дії сьогодні можуть сприяти чинним особам при владі. Але ми були свідками того, що багато рухів у соцмережах досягають масових масштабів без будь-якої політичної реклами. Я вірю, що це лише зростатиме», – зазначив Дорсі.
За його словами, інтернет дає нові можливості, і вимог прозорості реклами все ще недостатньо. А регулятори мають забезпечити всім рівні умови.
На тижні, сотні співробітників Facebook написали відкритий лист до керівництва компанія та Марка Цукерберга зокрема з критикою нещодавнього рішення соцмережі дозволити політикам публікувати будь-які повідомлення, навіть недостовірні. У листі співробітники просять керівництво Facebook переглянути нові правила.