Ці акаунти брали участь у скоординованій тролінговій кампанії. Таким чином керівництво проекту відреагувало на зростання дописів з мовою ненависті та провокаціями.
Про це повідомляє Engadget.
За словами керівника відділу безпеки компанії Йоеля Рота, дописи, які стали масово з’являтися після угоди, в рамках якої Ілон Маск купив сервіс мікроблогів, мали на меті заставити людей думати, що Twitter послабив свою політику щодо контенту та зусилля по його модеруванню.
В рамках боротьби з такими дописами й користувачами компанія видалила більше 1,5 тисячі профілів, що займалися поширенням мови ненависті на платформі.
Йоель Рот пояснив, що ці 1,5 тисячі акаунтів не означає, що мова йде про 1,5 тисяч користувачів. «Багато хто з них неодноразово були поганими акторами», — написав він у Twitter. Виконавчий керівник також сказав, що основним показником успіху Twitter для модерації вмісту є покази, тобто показник, який демонструє кількість переглядів вмісту користувачами. В останні місяці компанія змогла майже до нуля скоротити покази контенту з мовою ненависті, який заполонив її веб-сайт.
Рот також розповів про те, як веб-сайт змінює спосіб застосування своєї політики щодо шкідливих твітів. Він пояснив, що компанія по-різному ставиться до повідомлень від першої особи та до ретвітів (читачів чи спостерігачів): «Оскільки спостерігачі не завжди публікують повний контекст, ми більше звертаємо увагу на дописи авторів, щоб виявити порушення».
Як повідомлялося раніше, через декілька годин після покупки Ілоном Маском соціальної платформи Twitter на сайті активізувалися атаки тролів, що поширюють расистський контент.