Про це повідомляють Reuters.
Нововведення — відповідь на критику соцмережі щодо неефективного захисту дітей від прихованої реклами та неприйнятного контенту.
Нові правила використання TikTok неповнолітніми людьми зокрема передбачають:
— Появу віконця перед завантаженням відео з запитом щодо того, хто може його дивитись, у користувачів до 16 років.
— За замовчуванням вимкнену функцію приватних повідомлень для акаунтів користувачів віком від 16 до 17 років.
— Автоматично вимкнені сповіщення для підлітків від 13 до 15 років після дев’ятої вечора, а для 16-17-літніх користувачів — після десятої.
«Процес створення відео для TikTok веселий та креативний — вибір музики, ефектів, переходів — проте так само важливо стежити за тим, хто має доступ до контенту», — зауважують голова з безпеки дітей TikTok Александра Еванс та головна директорка з питань приватності Аруна Шарма.
Як повідомлялося раніше, компанія Facebook заборонить рекламодавцям використовувати таргетовану рекламу, спираючись на інтереси та активність онлайн людей до 18 років, на своїх платформах.