З початку війни компанія виділила $1 млн на допомогу Україні у вигляді пожертв через Canva Foundation та допомогла своїм співробітникам та їхнім сім’ям переїхати з постраждалих регіонів. 1 березня Canva припинила всі платежі в Росії.
Також Canva відкрила доступ до шаблонів, які допомагають висвітлювати події про війну. За словами представників компанії, їх активно використовували в Росії, але в умовах жорсткого контролю російського уряду ситуація змінилася.
«З початку війни ми консультувалися та працювали з тими, хто найбільше постраждав: від тих, хто тікає від конфлікту на місцях, до організацій цифрових прав та наших українських та російських членів команди. Зовсім нещодавно, під час розмови з українським урядом, щоб краще зрозуміти поточні зміни у війні, для нас стало очевидним зменшення впливу нашої платформи на Росію, — написав співзасновник компанії Кліфф Обрехт Canva у заяві. — Наша мета завжди полягала в тому, щоб найефективніше підтримати Україну та відповісти так, щоб вона могла допомогти припинити війну, тому ми сьогодні повністю виходимо з Росії».
Як повідомлялося раніше, Netflix закрив доступ для російських користувачів.