Порошенко та “Голос” лідери за витратами на рекламу в соцмережах - дослідження
22 листопада 2019
22.11.2019

Президент України Володимир Зеленський абсолютний лідер в соціальній мережі Instagram, але програє за кількістю підписників у Facebook Петру Порошенку та Юлії Тимошенко. Такі результати дослідження соціальних мереж за червень-жовтень, проведеного агентством стратегічних комунікацій RMA.

Лідером серед українських політиків за кількістю підписників у соціальній мережі Facebook є п’ятий президент України Петро Порошенко. У нього майже 2,5 мільйони підписників. Трохи менше має колишній заступник міністра регіонального розвитку Лев Парцхаладзе та лідерка “Батьківщини” Юлія Тимошенко. У нинішнього президента Володимира Зеленського поки 1 мільйон підписників.

КІЛЬКІСТЬ ПІДПИСНИКІВ У FACEBOOK. Політики

дані RMA

Однак він абсолютний лідер в Instagram, де має 8,7 мільйонів фоловерів. На другому місці Петро Порошенко, у якого 319 тисяч підписників. Всі інші політики із топ-рейтингу сумарно мають меншу кількість підписників, аніж нинішній глава держави.

А от політичні партії менш популярні в мережах, аніж люди, які їх очолюють. Тільки “Слуга народу” та “Команда Зеленського” мають на Facebook співставний результат з показниками свого лідера - майже 1 мільйон підписників. У політичної партії “Батьківщина” - 340 тисяч підписників і це у 7 разів менше, аніж в Юлії Тимошенко. Аналогічна історія і з “Європейською солідарністю” та Петром Порошенком.

У всіх рейтингах також є блогер Анатолій Шарій, який отримав політичний притулок у Литві та виїхав з України, проте партія його імені брала участь у дострокових парламентських виборах і набрала більше 2% голосів.

Дослідники також проаналізували витрати партій з початку червня по 28 жовтня в мережі Facebook. Очікувано, найбільше витрати припало на час позачергових парламентських виборів. Лідером за витратами був Петро Порошенко, який купив реклами на 96 тисяч доларів. Наступні у рейтингу Святослав Вакарчук та Юлія Тимошенко - кожен із них витратив трохи більше 59 тисяч доларів.

витрати політиків на рекламу

дані RMA

А от з політичних сил найбільше в рекламу вклався “Голос” - їх бюджет за цей період склав 244 тисячі доларів. “Європейська солідарність” Порошенка витратила 180 тисяч доларів, а “Спільна справа” - 143 тисячі.

витрати партій на рекламу

дані RMA

Для дослідження було обрано акаунти 65 політичних діячів та партій, у яких кількість Facebook підписників перевищує 80 000. З них 43 мають тип публічної сторінки, 22 — персонального профілю.

Нагадаємо, 24 жовтня 2019 р. ГО «Інтерньюз-Україна» оприлюднила результати дослідження «Зрада vs Перемога: що українські користувачі FB, Instagram та VK пишуть про нову Раду». За допомогою Neural Networks та методів Artificial Intelligence аналітики дослідили 2.1 млн постів від користувачів, які позначили Україну як країну свого проживання, у період з 29 серпня по 15 вересня 2019 р. Більше про результати дослідження читайте на нашому сайті.