Про це повідомляє CNBC.
Загальні показники доходів Facebook за 2-ий квартал 2021 року:
Прибуток: $ 3,61 за акцію.
У перерахунку на акцію прибуток становив 3,61 доларів проти 3,03 доларів, як очікували аналітики.
Виторг: 29,08 млрд доларів.
Виторг становить 29,08 млрд доларів проти прогнозованих 27,89 млрд доларів.
Щоденні активні користувачі (DAU): 1,91 млрд.
У США та Канаді, де Facebook генерує більший середній дохід на одного користувача, ніж в інших регіонах, компанія повідомила про 195 мільйонів щоденно активних користувачів - так само, як і в першому кварталі. У Європі кількість послідовно скорочувалася до 307 мільйонів з 309 мільйонів у першому кварталі.
Щомісячні активні користувачі (MAU): 2,90 млрд.
Середній дохід на користувача (ARPU): $ 10,12.
Як повідомлялося раніше, у квітні 2021 року на трансляцію 10 227 рекламних дописів політичного змісту з 1 324 сторінок у Facebook було витрачено від 174 390 до 276 310 доларів. Серед лідерів з найбільшими витратами коштів на рекламу опинилися «Слуга народу» ($12 117), Олександр Шевченко ($10 607) та «За Майбутнє» ($6027).