Про це повідомляє Громадянська мережа ОПОРА.
Десять найбільших рекламодавців місяця, за даними Facebook Ad Library Report, витратили на політичну рекламу майже 55 тисяч доларів. Найбільша сума на політичну рекламу в Facebook використана зі сторінки політичної партії «Слуга народу». У квітні на сторінці рекламувалося 309 публікацій, з них 260 розміщених у квітні, загальною вартістю 12 117 доларів.
Найбільше користувачі взаємодіяли (залишали реакції та коментували) з постами на сторінках Олександра Шевченка, «Слуги народу» та Арсенія Яценюка.
Найбільша частка рекламного контенту у квітні пропонувалася жіночій аудиторії 55 – 64 років, тоді як серед чоловічої аудиторії найбільший інтерес для рекламодавців становили користувачі, які вказали у свої профілях вік 35 – 44 роки. У квітні аудиторія жителів столиці у відсотковому розподілі показів склала 8,8%. Також у фокусі замовників промоції в Facebook жителі регіонів, де висока частка користувачів соцмереж, а саме Львівщини (6,4%) та Дніпропетровщини (7,6%).
Як повідомлялося раніше, загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 2020-му склав в понад 13 млрд грн. Такі результати дослідження опублікував Комітет з питань інтернет-реклами при Інтернет Асоціації України.