Про це повідомляє The Verge.
Зокрема Meta планує видалити налаштування, які стосуються таких тем:
Нововведення почне діяти з 19 січня 2022 року.
«Це було нелегке рішення. Деякі з наших рекламних партнерів висловили занепокоєння з приводу скасування цих налаштувань, адже вони дозволяли сприяти позитивним змінам у суспільстві. Ми знаємо, що ця зміна негативно вплине на деякі бізнеси та організації», — прокоментував нові обмеження віцепрезидент Facebook з громадянських прав Рой Остін.
У блозі компанія обіцяє розвивати свою рекламну систему,«щоб задовольняти потреби всіх, кого ми обслуговуємо, і сумлінно працювати над тим, щоб і надалі підтримувати одну з найкращих можливостей, яку надає платформа — допомагати людям знаходити компанії та організації, які їм важливі».
Як зазначає The Verge, вузькотаргетована реклама може відчуватись дискримінаційною, посилювати залежності, негативно впливати на поведінку та навіть викликати психічні розлади.
На думку видання, ймовірно, що Meta готується до оприлюднення результатів роботи Європейського Союзу щодо створення правил, які забороняють рекламу на основі збору даних. Оскільки рекламна система Meta не в змозі ефективно відфільтрувати певні області їхнього збору, компанії доводиться вимкнути окремі налаштування.
Для таргетованої реклами маркетологи зможуть продовжити використовувати дані щодо статі, локації та віку.
Як повідомлялося раніше, 2 листопада соцмережа Facebook видалила допис прем’єр-міністра Ефіопії Абія Ахмеда за заклик до громадян об’єднатися та «поховати» повстанців з регіону Тиграй.