Про це повідомляє Reuters.
Головний регулятор ЄС з питань конфіденційності, Комісія із захисту даних Ірландії (DPC), оштрафувала месенджер WhatsApp, що належить компанії Meta. Розмір штрафу перевищує 5,5 млн євро. Його причина - повторне порушення законів про конфіденційність.
У рішенні DPC йдеться, що Meta не може по замовчуванню змусити користувачів WhatsApp погодитися на використання їхніх даних для «покращення сервісу» та «безпеки». Захищаючись від попередніх позовів, компанія Meta стверджувала, що реклама на платформі є частиною послуги, яку вона надає користувачам відповідно до угоди з ними. Саме тому компанія не повинна отримувати додаткову згоду від користувачів, використовуючи їх дані у рекламі. При цьому Meta вважала, що може додавати до своїх послуг випадкові елементи (наприклад, персоналізовану рекламу), не запитуючи про це дозвіл у користувачів.
Комісія DPC також наказала WhatsApp вивчити, як компанія використовує персональні дані для покращення свого сервісу. Схоже розпорядження DPC на початку року видала Facebook та Instagram. Це рішення говорить про те, що Meta повинна буде переглянути основні базові принципи використання персональних даних у рекламі. WhatsApp буде змушена привести свої операції з обробки даних у відповідність до законів та норм ЄС протягом наступних шести місяців.
Представник WhatsApp заявив, що він має намір подати апеляцію на це рішення, додавши, що сервіс працює у відповідності до всіх законів ЄС - як технічно, так і юридично.
Минулого року WhatsApp отримав штраф у розмірі 225 мільйонів євро за порушення, які сталися в травні 2018 року
Це другий штраф, який отримала Meta цього року. На початку січня Ірландська комісія із захисту даних наклала на Meta штраф у розмірі 390 млн євро та заборонила показувати рекламу на основі персональних даних.