Коронавірус: Google і Microsoft закривають офіси у Китаї, а Facebook та Instagram видаляють фейки
31 січня 2020
31.01.2020

Через спалах коронавірусу Google тимчасово закриває свої офіси у Китаї, Гонконгу та Тайвані. Співробітники працюватимуть з дому мінімум два тижні. Корпорація також призупинила поїздки своїх працівників в Китай і Гонконг, повідомляє ВВС.

У Google не повідомили, скільки співробітників працює у чотирьох офісах на материковому Китаї. Хоча пошукова система недоступна у Китаї, офіси Google займаються продажами і проектуванням для рекламного бізнесу компанії.

Microsoft і Amazon також обмежують поїздки своїх працівників до Китаю.

"Ми з великою обережністю обмежуємо ділові поїздки до та з Китаю до подальшої інформації та заохочуємо наших працівників дотримуватися правил безпеки, що надаються міжнародними агенціями з охорони здоров'я", - заявила прес-секретар Amazon у коментарі BBC.

Про тимчасове закриття всіх магазинів повідомила і китайська компанія Xiaomi. Попередньо відновлення роботи заплановане на 3 лютого.

Додаткових заходів для безпеки своїх працівників і клієнтів у Китаї вживає й Apple, повідомив гендиректор компанії Тім Кук. Два магазини були закриті, а у решті скорочено робочі години.

Першими порадили своїм співробітникам тимчасово припинити поїздки до Китаю у Facebook. Крім того, у офіційному блозі компанії представник Facebook Кан-Сін Джин повідомив, що у соцмережі боротимуться з дезінформацією щодо коронавірусу.

“Оскільки ВООЗ (Всесвітня організація охорони здоров’я - ред.) працює над тим, щоб захистити людей, Facebook підтримує їх роботу кількома способами, особливо, працюючи над обмеженням поширення дезінформації та шкідливого контенту щодо вірусу та надання людям корисної інформації”, – йдеться у повідомленні.

Мережа фактчекерів Facebook перевірятиме інформацію про коронавірус та обмежуватимуть її охоплення, в тому числі і в Instagram, якщо вона виявиться неправдивою. Менеджери Facebook надсилатимуть інформацію тим користувачам, які вже ділилися дезінформацією про захворювання, щоб попередити їх про перевірку фактів.

Дописи з дезінформацією, фейками та конспірологічними теоріями видалятимуться з Facebook. Для цього соцмережа оновила політики щодо “вмісту, який може спричинити фізичну шкоду”. Компанія також обмежуватиме інформацію про хибні способи лікування або методи профілактики, як от рекомендації лікувати коронавірус хлоркою або робити вакцинацію. У Instagram блокуватимуться хештеги під неправдивми дописами про хворобу.

У Facebook також повідомили, що тисячі користувачів приєднуються до новостворених спільнот, щоб обмінюватися уявленнями про коронавірус. У свою чергу, це створює бульбашки потенційної дезінформації.

Twitter також буде перенаправляти користувачів до більш надійних джерел інформації та обмежуватиме популярність хештегів під дописами з дезінформацією.

Речник YouTube Фаршад Шадлу, заявив, що компанія "інвестує значні кошти для підняття авторитетного контенту на нашому веб-сайті та зменшення поширення дезінформації на YouTube", наприклад, гарантуючи, що люди, які шукають новини, в першу чергу побачать авторитетні результати. YouTube відмовився деталізувати, чи проводяться якісь інші дії щодо відео, пов’язаного з коронавірусом.

За інформацією на 31 січня 2020 року зафіксовано 9 776 випадків захворювання, кількість смертей - 213. Актуальна інформація щодо коронавірусу доступна за посиланням.