За перше півріччя 2020 року користувачі в усьому світі витратили на додатки у App Store та Google Play $50,1 мільярд. Це на 23,4% більше ($40,6 млрд), ніж у аналогічному кварталі минулого року, йдеться у звіті аналітичної компанії Sensor Tower.
Зростання витрат цього року аналітики пов’язують із тенденцію збільшення загальних витрат внаслідок впливу COVID-19 на глобальну екосистему додатків.
App Store заробив у першому півріччі цього року $32,8 млрд (+24,7% за аналогічний період минулого року) на продажі додатків, підписок, преміум-іграх. Google Play за ці півроку заробив $17,3 млрд (+21%).
Серед неігрових додатків користувачі найбільше витратили на Tinder — $433 мільйони. Його розробники заробили на 19% менше, ніж минулого року за це півріччя. Аналітики пов’язують це з пандемією, а також з тим, що Tinder зробив свою преміальну функцію Passport безкоштовною у квітні 2020 року.
На другому місці за оцінками Sensor Tower опинився YouTube ($431 млн) та на третьому — TikTok ($421 млн).
За кількістю завантажень TikTok за перші півроку обійшов решту неігрових додатків — 626 мільйонів встановлень за 6 місяців 2020 року. У топ-3 найбільш завантажуваних додатків опинилися WhatsApp і Zoom. Facebook та Instagram зафіксували четверту і п’яту позиції відповідно.
Пандемія та впровадження карантину у багатьох країнах призвів до того, що користувачі почали більше грати у мобільні ігри. Так, встановлення мобільних ігор за І півріччя 2020 року зросло на 42,5%.
За півроку користувачі витратили на ігрові додатки у App Store $22,2 млрд (+22,7%) та у Google Play — $14,4 млрд (+19%). Перша трійка ігор, на які витратили найбільше грошей, PUBG Mobile з $1,3 млрд, Honor of Kings ($1 млрд) та іMonster Strike ($632 млн).
Нагадаємо, за даними Kantar CMeter за травень 2020 року, найпопулярнішими ресурсами для користувачів в Україні незмінно залишаються Google, Youtube, Facebook.
А, щоб перевірити, наскільки добре ви знаєте соцмережі і згадати платформи, які були шалено популярними раніше, можна проходьте тест на нашому сайті.