Все менше людей дратується через рекламу на сайтах та під час перегляду онлайн-відео. Такі дані дослідження, яке провела міжнародна компанія AudienceProject. За ним більшості користувачів досі не подобається онлайн реклама — цей показник хоч і потрохи падає, однак для сайтів все ще складає біля 50%, а для онлайн-кліпів в середньому 70%.
Найбільш невдоволені рекламою данці — 57% не люблять банери на вебресурсах, а 79% дратуються, коли реклама перериває перегляд онлайн відео.
Значно краща динаміка з використанням програм для блокування реклами. Останні 4 роки кількість людей, які користуються цими сервісами, серйозно зменшилася. У Швеції їх частка впала з 43% до 32%, у Великій Британії — з 47% до 36%. Найбільше сервісами для блокування реклами користуються німці — таких 48%.
При цьому дослідники не беруться стверджувати чи таке зменшення користувачів програм блокування реклами напряму пов’язане з тим, що людей стала менше дратувати реклама.
За даними дослідження досі серйозною проблемою є те, що три чверті користувачів (77%) вважають рекламу, яку вони бачать на своїх гаджетах не релевантною. І лише 15% американців та 12% норвежців вважають, що оголошення в мережі були корисними.
Дослідження компанії AudienceProject базується на опитуванні понад 14 000 респондентів з США, Великобританії, Німеччини, Данії, Швеції, Норвегії та Фінляндії.
Нагадаємо, майже 4 мільярди людей щомісяця користуються соціальними мережами. Це більше половини мешканців планети. В 2020 аудиторія зросла на 10,5%. Щодня в соцмережах реєструється в середньому 1 мільйон користувачів. І головним гаджетом для перегляду соцмереж є мобільний телефон — через нього переглядають мережі 3,91 мільярди людей або ж 99% користувачів.