Google створила цілодобову групу реагування на ситуацію з коронавірусом та допомагатиме користувачам знаходити достовірну інформацію про захворювання.
“Оскільки коронавірус COVID-19 розповсюджується по всьому світу, він також по-різному впливає на наші спільноти. Ми створили цілодобову групу реагування та залишаємося на звязку з Всесвітньою організацією охорони здоров’я, а топ-менеджери Google щодня проводять зустрічі, щоб ухвалювати зважені рішення щодо наших офісів у всьому світі”, – йдеться у офіційному блозі Google.
Компанія також повідомила про суттєве підвищення пошукових запитів на інформацію про вакцини, обмеження подорожей та профілактику захворювання. Так, пошуковий запит "поради щодо коронавірусних препаратів" за останній тиждень у США зросли на понад 1700%.
На спеціальній сторінці в Пошуку у режимі SOS Alert Google збирає останні новини та поради щодо профілактики, а також надає пріоритет інформації від Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ).
Google також планує розширити панелі знань щодо стану здоров'я та додати блок про COVID-19.
“На YouTube ми будемо використовувати домашню сторінку для того, щоб направляти користувачів до ВООЗ або до інших відповідних місцевих організацій, і будемо надавати безкоштовно рекламні ресурси урядам та громадським організаціям для інформування у постраждалих регіонах”, – повідомляють у компанії.
Компанія видалятиме будь-який контент, який стверджує, що запобігає коронавірусу замість того, щоб звернутися за медичною допомогою. А у Google Ads блокуватимуться рекламні оголошення, які спекулюють на темі коронавірусу.
25 мільйонів доларів на безкоштовну рекламу надає Google для ВООЗ та державних установ.
Раніше через поширення коронавірусу Google скасував щорічну конференцію для розробників.