Компанія Sprout Social проаналізувала понад 25 тисяч дописів користувачів у Facebook, Instagram та Twitter та склала графіки з найкращим часом для постингу у соціальних мережах.
У Sprout Social вважають, що недостатньо здогадатися, коли користувачі будуть у Facebook, Instagram чи Twitter або, коли аудиторії потрібніша інформація.
“Тепер, коли все більше брендів з усіх галузей промисловості усвідомлюють цінність підключення до своїх аудиторій у соціальних мережах, важливо зрозуміти, як ваша аудиторія використовує соціальні платформи та що вони хочуть від вашого вмісту”, – зазначають у компанії.
Відповідно до даних аналізу, найкращий день для постингу у Facebook – середа. Найнадійніше публікувати дописи в будні з 9:00 до 15:00. А найменшого охоплення слід чекати від дописів у неділю, а також до 7:00 та після 17:00.
Отже, найбільш пікові години – це обідня перерва, коли користувачі мають більше часу, аби переглянути стрічку новин у Facebook. Разом з тим вихідні дні – не найкращий час для охоплення аудиторії.
Аудиторія Instagram постійно зростає. А нові функції розширюють взаємодію з користувачами. На додачу до основної стрічки, з моменту запуску у 2016 році значно зросло охоплення у Stories, а запуск у 2018 році IGTV розширив можливості користувачів для створення відео контенту.
У Instagram найкраще публікувати фото/дописи по середах об 11:00 та у п’ятницю з 10:00 до 11:00. Загалом середа – найкращий день для постингу у цій соцмережі, а неділя – найгірший. Не поміченими можуть залишитися і дописи, опубліковані пізно вночі або рано вранці. А надійним часом для публікацій будуть четвер та п’ятниця з 10:00 до 15:00.
Найкращі дні для розміщення твітів – вівторок та середа, а найкращий час – 9:00 у середу та п’ятницю. Твіти опубліковані з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 16:00 також матимуть хороше охоплення. А у суботу багато лайків та ретвітів не слід очікувати.
Порівняно з іншими соцмережами піковий час у Twitter починається раніше, ніж у Instagram та Facebook. Пікове охоплення також припадає на обідній час і поступово згортається ближче до вечора.
Нагадаємо, 3 липня користувачі соцмереж повідомили про проблеми з завантаженням зображень у сервісах, оновленням стрічок новин у Facebook та Instagram та входом у соцмережі. У роботі WhatsApp та Messenger спостерігалися складнощі з отриманням повідомлень і проблеми зі з’єднанням. Найбільше на збій у соцмережах поскаржилися у США та Європі. У Facebook згодом пояснили – масові проблеми у роботі платформ були пов’язані з внутрішніми роботами.