Китай розпочинає кампанію щодо боротьби з «наклепом на економіку» країни в інтернеті: що передбачає нова ініціатива
30 серпня 2021
30.08.2021

Управління кіберпростору Китаю повідомило про початок кампанії, спрямованої на боротьбу з контентом, який «очорнює» економіку країни. Протягом двох місяців у країні перевірятимуть профілі у соціальних мережах та комерційні платформи, які публікують інформацію про фінанси та економіку.

Про це повідомляє Bloomberg.

Ініціатива, відповідно до заяви Управління кіберпростору Китаю, спрямована на створення «доброякісного» онлайн-середовища для громадської думки, яке маж сприяти «сталому та здоровому розвитку» економіки Китаю та його суспільства. Кампанія буде зосереджена на виявленні та виправленні порушень профілей та платформ, які навмисне погано сприймають фінансові ринки Китаю або хибно інтерпретують внутрішню політику та економічні дані країни, йдеться у заяві від 27 серпня.

Під дію нового закону ткож потраплятимуть усі, хто публікує інформацію чи коментарі іноземних ЗМІ, які помилково інтерпретують внутрішні фінансові теми, «не займаючи позицій та не роблячи оцінок».

Ця ініціатива стала своєрідним продовженням проєкту-пропозиції щодо регулювання алгоритмів, які китайські технологічні фірми використовують для просування відео та іншого контенту.

У разі виявлення порушень комерційні сайти та платформи повинні будуть видалити дописи зі шкідливою фінансовою інформацією та закрити акаунти. Цей процес відбуватиметься під наглядом органів влади, зокрема Управління з кіберпростору Китаю, Міністерства фінансів, Центрального банку та регуляторів з цінних паперів, банківської справи та страхування.

Такі техгіганти як Tencent Holdings Ltd. та агрегатор новин ByteDance Ltd. Toutiao, а також Douyin, китайський аналог TikTok, пообіцяли дотримуватись правил та скорегувати матеріали, що стосуються фінансової інформації.

Як повідомлялося раніше, Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю звинуватило 43 програми, враховуючи WeChat компанії Tencent, у незаконній передачі даних користувачів і наказав їх материнським компаніям виправити ситуацію до 25 серпня.