Про це йдеться у блозі Facebook.
Збір даних щодо віку користувачів Instagram почав кілька років тому. Тож нововведення стосуватиметься лише тих, хто досі не вказав свою дату народження, та передбачає:
Крім того, Instagram за допомогою штучного інтелекту перевіряє правильність віку людей, які вже вказали дату народження — технологія AI відстежує та аналізує повідомлення на кшталт «З днем народження». Надалі у разі виявлення розбіжностей людям надходитиме запит з проханням підтвердити свій вік.
Представники соцмережі зазначають, що мають на меті показ «правильного контенту для правильних груп» та забезпечення конфіденційності користувачів.
«Ми хочемо робити більше для створення більш безпечного та приватного досвіду використання платформи молоддю. Для цього нам необхідно знати вік кожного користувача Instagram, тому ми почали просити людей поділитися датою свого народження, якщо вони ще цього не зробили», — написав Павні Діванджі, віцепрезидент продуктів для молодих людей.
Як приклад Павні Діванджі навів зміни, зроблені у березні цього року, які не дозволяють дорослим надсилати повідомлення неповнолітнім, якщо ті не підписані на них у Instagram, та автоматичне створення закритих акаунтів для нових користувачів, які не досягли 16 років.
Як повідомлялося раніше, компанія Facebook заборонить рекламодавцям використовувати таргетовану рекламу, спираючись на інтереси та активність онлайн людей до 18 років, на своїх платформах.