Скарги на Google продовжуються: їх просять відкласти запуск технології Google Privacy Sandbox
24 листопада 2020
24.11.2020

Регуляторне відомство Британії — Управління в справах конкуренції та ринків — розглядає скаргу на Google пов’язану з запланованим впровадженням нової технології у сфері цифрової реклами — Google Privacy Sandbox.

Про це повідомляє Reuters.

Скаргу надала Marketers for Open Web (MOW) — коаліція технологічних та видавничих компаній. У ній йдеться про те, щоб Управління в справах конкуренції та ринків відклало запуск технології Google Privacy Sandbox. За словами MOW, ця технологія поставить роботу рекламодавців під контроль Google.

«Якщо Google випустить цю технологію, вони фактично будуть володіти засобами, за допомогою яких медіакомпанії, рекламодавці та бізнес технологій досягають своїх споживачів, і ці зміни будуть незворотними», — прокоментував директор MOW Джеймс Розуелл.

Представники Google пояснюють, що технологія Google Privacy Sandbox дасть змогу людям отримувати релевантну рекламу без відстеження даних користувачів.

Наразі Регуляторне відомство Британії розглядає питання, чи розпочинати розслідування щодо ймовірного порушення компанією Google правил конкуренції.

«Ми дуже серйозно ставимося до питань, порушених у скарзі, і будемо їх ретельно оцінювати, щоби вирішити, чи розпочинати офіційне розслідування згідно із Законом про конкуренцію», — заявили в Управлінні в справах конкуренції та ринків.

Раніше антимонопольний позов проти Google подала група з 165 компаній та індустріальних органів зі звинуваченням у розміщенні власних послуг на початку результатів пошуку.